Świetny krem pod oczy dostępny w aptece.

Witajcie Kochane! Ja już po ślubnej gorączce! Ufff ile się działo. Ale ja nie o tym ;) Wpadłam tutaj żeby napisać klika słów o moim nowym odkryciu w dziedzinie pielęgnacji wrażliwej skóry pod oczami.
źródło



Do pielęgnacji skóry pod oczami zaczęłam używać maść dedykowanego do pielęgnacji samych oczu. VitA-POS® jest sterylną maścią do oczu, zawierającą obok 250 j.m./g palmitynianu retinolu (witamina A). .Można kupić go w aptece za około 20 zł. Opakowanie jest malutkie (zawiera 5 g maści) ale bardzo wydajne. Używam go zarówno do pielęgnacji oczu jak i skóry pod oczami w obu rolach świetnie się sprawdza. Pod oczy lepiej stosować go na noc gdyż jest odrobinę tłusty raczej nie sprawdzi się pod makijaż. Wygładza drobne zmarszczki (!), świetnie nawilża i odżywia skórę pod oczami już po pierwszym użyciu widać różnice. Naprawdę zakochałam się w tym produkcie. Produkt zawiera witaminę A, stosowany do środka oka przynosi ukojenie zmęczonym oczom. Wskazania: Pieczenie, swędzenie i wysuszenie oczu oraz odczucie obecności ciała obcego (pod wpływem wiatru, zimna, promieni słonecznych, dymu czy klimatyzacji).  Dolegliwości te mogą wystąpić również w czasie długotrwałej pracy przy komputerze, oglądaniu telewizji czy nocnej jazdy samochodem. Przez klika sekund widzimy nieco jak przez mgłę i to jest jedyny efekt uboczny stosowania tego cuda :) Nie szczypie w oczy, nie powoduje podrażnień, produkt zdecydowanie warty wypróbowania.

Znalezione obrazy dla zapytania vita pos

Komentarze

  1. Tak,prawda używam tej maści od roku i rzeczywiście jest bardzo skuteczny.Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie.
    Również nadaje się gdy powstaną zajady w rogach ust.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam też tą maść tylko niebieską i też bardzo fajnie odżywia skórę pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Retimax 1500 j.m, 7 zł 30 g

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz