Recenzja: Szczotka Tangle Teezer

Jest! Jest! Jest! Wreszcie dostępna w mojej ulubionej drogerii!

Po obejrzeniu poniższej recenzji, zapragnęłam mieć tą szczotkę.



Same przyznacie, że brzmi zachęcająco :D Oto kilka zdjęć "zdobyczy".



Szczotka została uznana za najlepszy innowacyjny produkt fryzjerski ze względu na swoje niezwykłe działanie:

  • bezboleśnie rozczesuje splątania
  • masuje skórę głowy
  • nie niszczy struktury włosa





Ja również jestem zadowolona z tej szczotki! Komfort czesania wzrósł :) 
Swoją szczotkę kupiłam w drogerii VISPOL, za niecałe 30 zł :)
Dostępna była również w czarnym kolorze i niebieskim (ja wybrałam taką żeby trudno było mi ją zgubić;)

Nie jest wykonana ze "zwykłego" plastiku lecz bardziej elastycznego materiału.

Można wykonać z jej pomocą masaż skalpu :)

Mały problem może pojawić się przy jej czyszczeniu ale również na to są sposoby :)

Macie już Tangle Teezer? Jak Wam się podoba?

Komentarze