Grudniowy Haul Zakupowy


Cześć Kochane! Dzisiaj przychodzę do Was z grudniowymi nowościami. Troszkę mi przybyło i mam nadzieję, że któraś z moich nowinek przypadnie i Wam do gustu. Zapraszam :)


Under Twenty, Anti Acne,
 pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy 
o działaniu antybakteryjnym




Kwas migdałowy reguluje produkcję sebum i wykazuje silne działanie antybakteryjne. Wyciąg z soczewicy odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność. Betaina nawilża i łagodzi podrażnienia.
Pianka jest dobra. Ma świetny arbuzowy zapach (nutki mięty nie wyczułam). Oczyszcza bardzo ładnie i tonizuje. Mam więcej niż 20 lat ale u mnie się sprawdza :) Cena 17,49 zł.


Cien, Płyn do demakijażu




Jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem. Dobrze zmywa makijaż, nie szczypie w oczy, ma wygodną aplikacje. Polecam wypróbować. Cena to 4,99!


Perfecta, Moc Minerałów kojąca woda micelarna




Dla mnie totalne rozczarowanie, tragedia. Szczypie w oczy, drażni skórę twarzy. Obraża moc minerałów, kupiłam na promocji za ok 10 zł w Rossmannie. Nie polecam!

Cien, Masło do ciała Antycellulitowe




O tym maśle nie mogę Wam jeszcze za dużo napisać tylko tyle, że ładnie pachnie :) Nie spodziewam się cudów liczę na nawilżenie. Jak na razie wiem, że szczypie używany zaraz po goleniu i ma miłą konsystencje. Cena 8,99 zł.

Rossmann, Rival de Loop Eliksir pod oczy





Nie mieszczę się w przedziale wiekowym ale potrzebowałam czegoś dobrze nawilżającego i rzeczywiście ten produkt dobrze nawilża. Nie szczypie w oczy. Dobrze się wchłania. Cena ok 15 zł.

Pierre Rene, Gąbka do makijażu




Jajeczko sprawdza się nieźle i ma wyjątkowo przystępną cenę - 6,99 zł.

Bell, Ms. Perfect, Baza na zaczerwienienia




Baza ma zielonkawy kolor, a jak wiadomo taka barwa maskuje zaczerwienienia :) Kosztuje kilkanaście złotych, możecie znaleźć ją np. w Biedronce ;)

Cien, Perfect Nude, Korektor




Przyznacie, że aplikator ma ciekawy. Cena kusząca 4,99 zł w Lidlu (obecnie jest na promocji). Występuje w dwóch kolorach. Jestem w trakcie testowania.

Intervion, Pędzle do cieni




Skusiły mnie te pędzelki swoim wyglądem i przystępną ceną. Mają miękkie włosie, niedługo sprawdzę jak spisują się w akcji. Każdy z pędzelków kosztuje mniej niż 10 zł. Pomimo niskiej ceny wyglądają dość luksusowo i solidnie.

Lovely, Brows Creator Pencil, kredka do brwi



To jest najciemniejsza wersja. Kredka jest dość słabo napigmentowana ale spisuje się nie najgorzej. Nie znalazłam niestety paragonu ale wydaje mi się, że cena to ok. 10 zł.


Napiszcie koniecznie, który produkt najbardziej Was zainteresował 
i o który chcecie dowiedzieć się więcej!






Komentarze