Moja opinia o kosmetykach FREEDOM


Dziś słów kilka o marce, która czas jakiś temu wpadła mi w łapki :) Testowałam cienie, błyszczyki i pomadkę. Są to dość tanie produkty dotępne np. w PEPCO.


Marka FREEDOM stale aktualizuje swoją ofertę zgodnie z panującymi trendami. Dzięki temu znajdziesz u nas bogatą paletę kolorów: cieni do powiek, błyszczyków do ust, pomadek kryjących oraz lakierów do paznokci.

Freedom Makeup to linia kosmetyków marki Makeup Revolution. Cena kosmetyków w PEPCO wahała się od 1,99 zł (na promocji) do - 4,99 zł (bez promocji).



Cień do powiek VIOLET



PLUSY:

  • Ma ładą pigmentacje i ciekawy kolor. 
  • Cechuje się satynową konsystencją,
  • Dobrze się nakłada ale miejscami nierównomiernie. 
  • Całkiem solidne opakowanie,


MINUSY:

  • Osypuje się,
  • Mam wrażenie, że z czasem gubi swój pigment i staje się mniej intensywny w ciągu dnia (można wyeliminować dobrą bazą pod cienie).
  • Przy rozcieraniu gubi pigment


Możliwe, że różne kolory zachowują się na powiece trochę inaczej.

Cień o jaśniejszym kolorze BASE 201



PLUSY:

  • Ładny, rozświetlający kolor idealny w wewnętrzny kącik oka lub pod łuk brwiowy.
  • Dobra pigmentacja
  • Całkiem solidne opakowanie,


MINUSY:

  • Mocne osypywanie się.








Błyszczyk SHEER GLOSSIES TOTAL VAMP



W tym błyszczyku zaciekawił mnie mega intensywny kolor i jak taki kolor będzie wyglądał na moich ustach.

PLUSY:
  • Intensywny kolor.
  • Całkiem solidne opakowanie,
MINUSY:
  • Tego produktu praktycznie nie da się równomiernie nałożyć na usta
  • Szybko znika z ust




Błyszczyk SHEER GLOSSIES DIAMONDS



PLUSY:
  • Daje delikatny efekt, 
  • Wygodna aplikacja
  • Całkiem solidne opakowanie,

MINUSY:
  • Jak dla mnie zdecydowanie lepiej wygląda w opakowaniu niż na ustach.


Pomadka kryjąca 106 TELL YOUR FRIENDS 



PLUSY:
  • Ładny kolor.
  • Dobra pigmentacja.
  • Łatwa aplikacja.
  • Podoba mi się opakowanie 

MINUSY:
  • Podkreśla suche skórki.
  • Szybko znika z ust.


Podsumowując kosmetyki nie rzuciły mnie na kolana. Aczkolwiek przy takiej cenie jakoś nie jest zła. Mają w sobie pewien potencjał. Niektóre z Was mogą się z nimi polubić. Ja czuje pewien niedosyt.... 
Mam jeszcze do przetestowania tusz do rzęs i lakiery, być może się skuszę :)




Komentarze