TOP 5 czyli NAJPOPULARNIEJSZE WPISY 2017 roku!


Skończył się rok 2017, czas na małe podsumowanie mojej pracy blogowej. Jakie posty cieszyły się największą popularnością w roku 2017?









Jak na porządny ranking przystało, zaczynamy od miejsca ostatniego. Na piątym miejscu znalazł się post poświęcony pielęgnacji włosów za pomocą bardzo znanego składnika.

Z wynikiem 1430 wyświetleń







Czwarte miejsce zajął post, który pojawił się stosunkowo niedawno. Temat poruszony w poście intrygował mnie od dłuższego czasu. Od jego publikacji wracam większą uwagę na składy płynów do higieny intymnej. W poniższym poście znajdziecie porównanie dwóch popularnych płynów do higieny intymnej. 

Mający 1544 wyświetleń







Na trzecim miejscu znalazł się post o egzotycznym olejku. Długo nosiłam się z zamiarem żeby go przetestować. W końcu spróbowałam i nie żałuję, że spróbowałam. Jeżeli jesteście ciekawe jak się sprawdził koniecznie zajrzyjcie do wpisu!

Z wynikiem 1628 wyświetleń







Jak wiecie, bardzo lubię tworzyć domowe kosmetyki. Sporządziłam już kilka toników do pielęgnacji skóry twarzy. Tonik z liści laurowych jest bardzo prostych w  wykonaniu, sprawdza się szczególnie przy skórze trądzikowej. 

Liczba wyświetleń: 2253





Może Was zaskoczyć pierwsze miejsce w tym zestawieniu, a może właśnie takiego pierwszego miejsca się spodziewałyście. W 2017 roku super popularna stała się aplikacja Klubu Rossmann. Sporo osób szukało na jej temat informacji w Internecie. Napisałam całkiem zgrabny post na jej temat, który stał się "liderem wyświetleniowym" 2017 roku 

z wynikiem 3545 odsłon.


I to już konie mojego podsumowania roku 2017. Życzę Wam spełnienia marzeń w 2018 roku i aby pojawiły się kolejne.

Komentarze