Recenzja: Drammock International, Beauty Formulas, Treatment Wax, Honey (Głęboko nawilżający wosk do włosów z miodem i pyłkiem pszczelim)

Drammock International, Beauty Formulas,
Treatment Wax, Honey 
Głęboko nawilżający wosk/maska
 do włosów z miodem i pyłkiem pszczelim


Co obiecuje producent? + Skład
Jak go używać?

Konsystencja:
Konsystencją przypomina budyń o kolorze brzoskwiniowym.

Dostępny w opakowniu 500 ml (takim jak na zdjęciu) - ja w promocji kupiłam go za 9,99 (!) ale widzę, że cena standardowa to ok 15 zł, można ją kupić również w opakowaniu 150 ml (za ok 10 zł), które wygląda ta:

MOJA OPINIA: 
Jak dla mnie, to cud miód. Zapach ma iście miodowy! Jakby mi zawiązali oczy, to nie wiem czy po samych zapachach rozpoznałabym prawdziwy miód (a nos mam dobry!). Szkoda tylko, że ten cudny zapach nie utrzymuje się na włosach... Brzoskwiniowy kolorek też mi się podoba.
Ale przejdźmy do konkretów. Liczy się wszak działanie. Włosy po użyciu tej maseczki dobrze się układają, są miękkie i lśniące! Przyjemnie się nakłada i łatwo spłukuje. Ułatwia rozczesywanie włosów.  Minusem mogą być jednak parabeny w składzie i to, że nawilżanie nie jest tak głębokie i długotrwałe jakby się chciało... Ale myślę, że produkt warty jest uwagi.  Na moich mocno porowatych włosach sprawdza się bardzo dobrze, i z pewnością wystarczy na więcej niż 10 aplikacji (a mam bardzo gęste włosy i dość długie).

Moja ocena: 5/6
 



A czy Wy miałyście okazje go wypróbować? Co o nim sądzicie? 

Komentarze