Kilka słów o bólu...i relaksie - chłodzący żel do ciała z olejkiem eukaliptusowym


Cooling Body Gel with Eucaliptus Essential Oil czyli - chłodzący żel do ciała z olejkiem eukaliptusowym

Witajcie Kochane! Dziś napiszę Wam o moim największym problemie zdrowotnym (a przynajmniej obecnie najbardziej uciążliwym) czyli bólach karku i ogólnie kręgosłupa w części szyjnej i piersiowej. Bóle karku wynikają właśnie z tego, że w tym miejscu kumuluje mi się stres (przynajmniej ja tak to sobie tłumacze). Byłam z tym bólem już kiedyś u masażysty, kręgarza. I  rzeczywiście po tym jak mi pięknie wszystko wymasował i ponastawiał miałam chwilę spokoju. Obecnie "ratuję się" ćwiczeniami... Sporą ulgę przynosi mi własnie żel, który możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.


Pojemność: 250 ml
Cena katologowa: 24.90 PLN

Więcej o tym produkcie i innych produktach tego typu oferowanych przez Safirę znajdziecie TU


Żel jest wydajny i pachnie mentolem.


Po jego użyciu rzeczywiście czuję ulgę w napiętych rejonach mojego ciała (cały czas mowa tu o karku i kręgosłupie), uczucie chłodzenia towarzyszy mi dość długo i bardzo relaksuje.

Jenak przyszła taka sytuacja, w której niestety żel już nie pomógł. Obudziłam się z rwącym bólem w odcinku piersiowym kręgosłupa, na wysokości łopatki, po lewej stronie. Stwierdziłam, ze muszę iść do apteki i kupić odpowiednie plastry.


I właśnie te plastry podratowały mnie na tyle, że nie mogę "normalnie" funkcjonować. Pojedynczy plaster naklejamy na oczyszczoną, suchą skórę. Szczegółową instrukcję wklejam poniżej.


Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą (....). Uwaga: MOCNO GRZEJĄ!


Doskwierają Wam bóle pleców?
Jak sobie z nimi radzicie?


P.S. Co myślicie o małym konkursie na moim blogu? Chodziłoby o  "polowanie" na 100 000 wyświetleń. 
Jakie nagrody by Was interesowały? ;)


Komentarze