Recenzja: Maybelline SuperStay 10h Tint Gloss

Maybelline SuperStay 10h Tint Gloss
Do kupienia tych Tintów skusiła mnie promocja w ROSSMANie, która cały czas trawa. Standardowa ich cena to ok. 30 zł, a w promocji niecałe 10 zł za sztukę. Najpierw kupiłam fuksje ale efekt tak mi się spodobał, że w następny dzień pobiegłam po dwa kolejne :)

Dostępność kolorów jest dość bogata! Więc można znaleźć coś dla siebie.
www.bunikashop.com
KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

DLA KOGO?

Dla kobiet, które szukają wyjątkowego połączenia intensywności koloru szminki oraz lekkości połysku błyszczyka oraz oczekują, aby kolor wtapiał się w usta nadając im długotrwały kolor i wibrujący blask bez wysuszania.

DZIAŁANIE
• Nowy efekt: intensywny i soczysty, wielowymiarowy
• Nowe doznanie: świeży, lekki, nie wysusza, dobrze się nosi
• Nowa aplikacja gładko wtapia się w usta, precyzyjnie pokrywa 

EFEKT
Wibrujący blask i soczysty kolor, który trwa aż 10 godzin!*

*Test instrumentalny
Aplikator mi się podoba, jest precyzyjny i nie sprawia mi problemów. Dzięki niemu malowanie jest dziecinnie proste :)


Nie oszukujmy się - 10 godzin ten Tint nie przetrwa. Utrzyma się około 2-3 godzin. Ale dla mnie to i tak dość długo. 
Kolor jest cudownie intensywny i wyrazisty. Jest to taka "farbka do ust", konsystencja błyszczyka (i sposób aplikacji), a efekt szminki.
Czuć, że w produkcie zawarty jest alkohol usta pieką delikatnie zaraz po aplikacji, może też powodować lekkie przesuszenie ust. Jednak mi to nie przeszkadza. Po prostu przed aplikacją i po między nimi maluje usta bezbarwną pomadką nawilżającą :) 
Tint nie lepi się i nie zostaje na szklankach czy też ustach ukochanego ;) 
Zapach mi się podoba, ale czuć go tylko w czasie aplikacji (jeżeli komuś ten zapach przeszkadza  jest to również plus;). Tint ściera się stopniowa, najpierw traci blask i robi się matowy, co też ładnie wygląda. Delikatne zabarwienie utrzymuje się długo na ustach. 
Ja jestem zadowolona z tego produktu! Ma kilka minusów ale myślę, że plusy zdecydowanie przesłaniają minusy :)

Na koniec jeszcze raz efekt jaki Tint daje na ustach.
(fuksja w rzeczywistości jest ciemniejsza niż wyszła na zdjęciu)

P.S. Jeżeli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga zostawcie link. Jeżeli chcecie abym zaobserwowała, pierwszy krok należy do Was :) Pozdrawiam! 

Komentarze