Porównanie balsamów ujędrniająco-wyszczuplających


Hej! Już jakiś czas temu postanowiłam się pozbyć odrobiny tłuszczyku, który nagromadził się przez zimowe miesiące... No dobra, w sumie to jest już ze mną trochę dłużej... i zdążył mi się znudzić. Wiadomo, wysiłek fizyczny jest męczący i "kontuzjogenny". Postanowiłam "iść na skróty" i zaopatrzyć się w odpowiednie mazidła tzn "cudowne balsamy". Zacznijmy od pierwszego. 


Balsam ujędrniający do ciała - wspomaga walkę z cellulitem Venus
Przyznam, że w sklepie nie wczytywałam się specjalnie.
Teraz widzę, że producent nie obiecywał mi cudów:
"W połączeniu z odpowiednią dietą i wysiłkiem fizycznym
-wspomaga odchudzanie i redukcję cellulitu. 

Co więcej:


Skład:

Moja opinia: Jak dla mnie jest, to zwykły balsam nawilżający.
Skóra po użyciu balsamu jest delikatna w dotyku, 
ale o ujędrnieniu raczej mowy być nie może...
Ma ładny zapach, który nie jest zbyt intensywny.
Biały kolor - nie brudzi ubrań, jest wydajny.
Opakowanie jest solidne i wygodne w użyciu.
Cellulit ma się po nim bardzo dobrze, nic mu nie dolega jest jaki był.

Cena: ok 7 zł, pojemność 400 ml


Serum wyszczuplające Perfecta slim
Jak ma działać: 
  • walczy z nadmiernymi krągłościami ciała,
  • wspomaga usuwanie nadmiaru tkanki tłuszczowej,
  • modeluje jak gorset,
  • ujędrnia skórę i wysmukla sylwetkę,
  • zapobiega ponownemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej.
  • w 6 tygodni obwód brzucha i ud zredukowany o 2 cm.
Jednym zdaniem: marketingowiec spisał się na medal.

Skład:


Moja opinia: Dobry na letnie upały ze względu na efekt chłodzący...
Mojego ciała jednak nie wyszczuplił... Pachnie wyraźnie mentolem.
Nie wiem dlaczego nosi nazwę "serum". Jak dla mnie serum jest 
produktem mocno skondensowanym w małym pojemniczku, a 
to jest najnormalniejszy balsam nawilżający z mentolem.
Kosmetyk łatwo się rozprowadza i dobrze wchłania.
Skóra jest po aplikacji gładka i miła w dotyku jednak nie zmniejsza 
nadmiaru tkanki tłuszczowej, nie modeluje sylwetki jak gorset
 i inne obietnice producenta możemy włożyć między bajki...

Cena: Osobiście kupiłam na promocji w SuperPharm za 11,49 zł , regularna cena to ok 17 zł.
Pojemność 200 ml.




BODY DIET 24 Balsam do ciała wyszczuplanie i ujędrnianie Soraya
To mój dzisiejszy nabytek. Muszę przyznać, że ma bardzo ładne
opakowanie.. 
Wg. producenta: balsam ogranicza komórkom tłuszczowym kalorie 
i pobudza je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, w każdej sytuacji.

Czyli jak śpisz, jesz lody i ciastka twój tłuszcz się spala.
Kusząca perspektywa, prawda?

Co więcej?


W cztery tygodnie uda mniejsze nawet o 2,5 cm
                           a brzuszek nawet o 3 cm.

Skład:
Skład ma naprawdę fajny są ekstrakty i ketony, a także gliceryna.

Jutro się skrupulatnie mierze i zobaczymy.

Spostrzeżenia po pierwszym użyciu:
Ładny zapach, taki jakby cytrynowy.
Miły efekt chłodzenia.
Po aplikacji skóra miła w dotyku.

Cena: 14 zł, pojemność 200 ml

Komentarze