Recenzja: Eveline, Argan Oil, Głęboko odżywczy balsam do ciała pod prysznic

Eveline, Argan Oil, Głęboko odżywczy balsam 
do ciała pod prysznic
Co obiecuje producent?

Sposób użycia:

Składniki:

Moja opinia: Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności! Moim zdaniem ten balsam jest wspaniały! Dużo lepszy od balsamu tego typu z firmy Nivea (który też wypróbowałam), a przy tym jest tańczy! 
Aplikator w postaci "pompki" jest bardzo wygodny i praktyczny (w szczególności gdy mamy mokre ręce i ciężko nam otworzyć pojemnik, tu wystarczy nacisnąć).
Balsam łatwo się rozprowadza, ma kremową konsystencje i biały kolor.
Zapach jest przyjemny i delikatny co jeszcze bardziej uprzyjemnia aplikacje.
Początkowo myślałam, że skóra będzie po nim tłusta, ale nic podobnego, po zmyciu nadmiaru i osuszeniu skóry ręcznikiem staje się ona miła w dotyku, jedwabista i wyraźnie odżywiona.
Balsam polecam szczególnie osobom mającym skórę suchą.
Balsam jest niezastąpiony w okresie letnim i przynosi ulgę dla skóry po kąpieli słonecznej.
Produkt jest dość wydajny, ja mam go już prawie miesiąc, a została mi jeszcze prawie połowa. 
Jednak trzeba go sporo nałożyć aby pokryć całą powierzchnię skóry ;)
Gorąco polecam!

Komentarze