Recenzja: Gosh, Light’n Shine Lip Glaze (Błyszczyk do ust z lusterkiem i światełkiem)




Kolorystyka:
www.celux.pl



Od producenta:

Gosh Light’n Sine Lip Glaze to marzenie/sen o błyszczyku – gdzie pomyślano o wszystkim. Light’n Sine Lip Glaze posiada fantastycznie zmiękczającą i przyjemną teksturę z super mocno połyskującym efektem. Efekt połysku został wzbogacony o składnik wydłużający w znaczący sposób jego trwałość na ustach. Opakowanie tego wyjątkowego błyszczyka jest nie mniej fantastyczne. Aplikator jest zakończony precyzyjnym pędzelkiem. Błyszczyk można nakładać nawet w ciemności, ponieważ ma wbudowane lusterko i światło diodowe. Doskonały na wieczorne wypady na miasto! Ale także na wszelkie okazje, gdzie makijaż należy poprawiać. Fantastyczne połączenie kolorów i pigmentów nadaje ustom pełnego kształtu i głębię koloru. 




 Cena ok 40 zł

A tak wygląda na ustach:


MOJA OPINIA:

Produkt jest ciekawym gadżetem. Światełko, jest bardzo efektowne, każdy w naszym otoczeniu zwróci na nie uwagę :) Błyszczyk na pewno ładnie połyskuje zatopionymi w nim drobinkami, ja mam wrażenie, iż pomalowana nim wyglądam jakbym tyle co zjadła pączka z lukrem :) Stosunkowo długo utrzymuje się na ustach. Konsystencje ma gęstą i klejącą, co nie do końca mi odpowiada. Jest bezzapachowy nie ma też żadnego smaku. Generalnie zauważyłam iż użytkowniczki tego błyszczyka dzielą się na jego gorące zwolenniczki lub żarliwe przeciwniczki. Jedno jest pewne nie można przejść obok niego obojętnie!

Komentarze