Moje ulubione produkty z BeBeauty (dostępne w sieci sklepów Biedronka)

http://www.bebeautycare.pl/bebeauty/

bebeauty, zmywacz do paznokci 
z olejkiem kokosowym i gliceryną
Cena: 5,99/150 ml
 Opis i skład:

Moja opinia:
Zmywacz bardzo dobrze się sprawdza! Jego zapach nie przyprawia o zawrót głowy. Fakt czuć rozpuszczalnik, ale także słodką nutkę olejku kokosowego. Nie wysusza płytki paznokcia. Nie zawiera acetonu. Dużym jego plusem jest również poręczna pompka. Dzięki niej aplikacja zmywacza jest bardzo prosta, płynu praktycznie nie można rozlać (co często mi się przy używaniu tradycyjnych zmywaczy zdarzało). Po zużyciu zmywacza, możemy wlać do opakowania jakiś inny zmywacz. Produkt godny polecenia.

Występuje również w wersji różowej 
równie skutecznej i ma jeszcze delikatniejszy zapach.

 bebeauty, zmywacz do paznokci, 
z lanoliną i gliceryną

 bebeauty, peeling do stóp  
złuszczający - gruboziarnisty
Cena ok. 3 zł/75ml
Opis:
 
Sposób użycia i skład:
Moja opinia:
Peeling również się sprawdza:). Ma miękką tubkę, dzięki czemu produkt bez problemu zużyjemy do samego końca. Peeling ma kolor biały i widoczne w nim są małe niebieskie drobinki ścierające. Produkt poradzi sobie z mniejszymi zrogowaceniami, wyraźnie złuszcza, wygładza i ściera.Większe zrogowacenia przy regularnym stosowaniu znacznie się zmniejszają.

bebeauty, pomadka-balsam barwiąca usta

Cena ok. 8 zł
Kolor:
 
Skład:
Moja opinia:
Pomadka bardzo delikatnie barwi usta i nadaje połysk.Na ustach wygląda ładnie i naturalnie. Ma przyjemny truskawkowy zapach, dzięki temu jej aplikacja jest bardzo przyjemna. Jej opanowanie jest czarne i minimalistyczne z paskiem koloru pomadki. Występuje w trzech odcieniach.

bebeauty - płyn micelarny
Cena ok. 5 zł/400 ml
Opis, działanie i sposób użycia:
Skład:

Moja opinia:
Płyn bardzo dobrze zmywa makijaż, a przy tym jest bardzo delikatny. Odświeża skórę i działa na nią kojąco. Buteleczka jest plastikowa i przezroczysta, posiada bardzo praktyczny dozownik. Kolejny produkt warty polecenia. Sprawdził się u mnie lepiej niż inne droższe płyny micelarne. 

Kosmetyki z firmy BeBeauty bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. Ich cena nie jest adekwatna do jakości, ponieważ jest śmiesznie mała w porównaniu do świetnej jakości produktów. Jedynym minusem jest dostępność, ponieważ czasami znikają na jakiś czas z biedronkowych półek, by za jakiś czas wrócić bądź nie. 

Testowałyście już produkty z tej firmy?
Co o nich myślicie?

Komentarze