Recenzja: Farmec Natural, Szampon 2w1 arganowy

Farmec Natural,
 Szampon 2w1 arganowy
Opakowanie jest bardzo poręczne, ma opływowy kształt. Ładna szata graficzna.

 Od producenta;)
Szampon jest połączony z odżywką. Charakteryzuje się delikatnością. Jest przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera olejek arganowy, kwasy tłuszczowe - Omega-6 i Omega-9, a także kreatynę.
Skład:
Nie zawiera parabentów
 Kolor szamponu jest półprzezroczysty z perłowym zabarwieniem, zapach jest ładny i delikatny/
Moja opinia:
Szampon się u mnie bardzo dobrze sprawdził. Świetnie się pieni, dobrze oczyszcza włosy. Jedynym minusem jaki zauważyłam to to, że troszkę plącze włosy (ale jeżeli zastosuję się po nim odżywkę ułatwiającą rozczesywanie włosów, to ten problem przestanie istnieć). Włosy po jego użyciu są wyraźnie nawilżone, miłe w dotyku i błyszczące. Specjalnie nie użyłam żadnych innych produktów do włosów, aby sprawdzić działanie samego szamponu. Byłam pozytywnie zaskoczona. Normalnie włosy były by przesuszone na końcach i troszkę "sianowate". Jednak ten szampon sprawił, że dobrze się układały, był jedynie mały problem z ich rozczesaniem.

Komentarze