Czy potrafisz żyć bez makijażu?!

www.sweetdeal.pl
Witam serdecznie!
Do napisania dzisiejszej notki skłoniło mnie przeczytanie TEGO artykułu. Jego autorka przytacza historię kobiety, która po 17 latach codziennego malowania się, postanowiła na cały tydzień zrezygnować z makijażu.

www.papilot.pl

W tym czasie chodziła do pracy i spotykała się z przyjaciółmi, opisała także swoje odczucia i przemyślenia. Skłoniło mnie to do refleksji. Czy ja potrafiłabym pokazać się ludziom bez makijażu? W sytuacjach takich jak wyjście do sklepu nie mam z tym problemu (chociaż mam wtedy problemy z kupieniem piwa;) Jednak na uczelni, w szkole czy w pracy miałabym z tym problem. Pamiętam, że kilka razy ze zwyczajnego braku czasu poszłam do szkoły czy też na uczelnię bez makijażu po pierwsze czułam się mniej pewna siebie, po drugie kilka osób powiedziało mi, że wyglądam na zmęczoną, a jeden sympatyczny kolega z uczelni stwierdził wręcz, że chyba jestem chora ;) Bezsprzecznie makijaż pozwala nam podkreślić nasze atuty, a także zakamuflować niedoskonałości. Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie na ten temat.

Nissiax83 nakręciła ciekawy filmik ze swoimi odczuciami podczas tygodnia bez makijażu:


Potrafiłybyście przez tydzień pokazywać się światu w zupełnie naturalnej odsłonie?

Komentarze