Październikowy Haul Zakupowy




1. Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień / na noc - szukałam jakiegoś dobrze oczyszczającego peelingu/żelu - mam nadzieję, że ten się sprawdzi. Dużo czytałam o tej serii na Waszych blogach.
2. Barwa, Woda Brzozowa - Garnier, NEO, dezodorant antyperspiracyjny, Fruity Flower - wreszcie udało mi się dorwać wodę brzozową jestem ciekawa jak się będzie sprawdzać.
3. Garnier, NEO, dezodorant antyperspiracyjny, Fruity Flower
4. Regital, krem do rąk&paznokci
 
5. Beaver professinal, seria odżywczo-nawilżająca szampon i odżywka
6. Delia cosmetics, Good Foot, musujące kulki do pielęgnacji stóp
7. Beauty Formulas, Tea Tree, oczyszczająca maseczka - bo oczyszczenia nigdy mało ;)

Delia cosmetics, Good Foot, musujące kulki do pielęgnacji stóp
Moje stopy miały ostatnio ciężką przeprawę (8h dziennie na nogach), postanowiłam je troszkę rozpieścić i zregenerować. Wybrałam kulki musujące ;)
Od producenta:
 Skład: Sodium Bicarbonate, Sorbitol, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Maltodextrin, Silica, Cl 19140, Cl 44090
 Opakowanie zawiera 12 kuleczek o miętowym zapachu.
Nie rozpuszczają się błyskawicznie (są dość zbite), potrzebują na to ok. 5 minut.

Moja opinia: Całkiem przyjemne musujące kuleczki za 7,90. Bardzo delikatnie zmiękczyły naskórek. Pomogły odpocząć moim stopom, a mi samej się zrelaksować. Wyczuwalny jest miętowy zapach, a woda delikatnie barwi się na zielono. Stópki są odświeżone i gotowe na nowe wyzwania ;)

Komentarze