Listopadowy Haul zakupowy


Hej, hej hallo :) Dziś o moim małym haul zakupowym. W dalszym ciągu ograniczam wydatki... Jednak mam nadzieję, że kilka moich zdobyczy Was zainteresuje :D Zapraszam!


Słowem wstępu, dwa kosmetyki kupiłam od firmy Avon, inne w Rossmanie. Kolorówkę kupiłam korzystając z promocji 1+1 (promocja trwa do 19.11.2014). Czyli kupując cztery kosmetyki zapłaciłam za dwa (promocja dotyczy tylko tzw. kolorówki). Tłumy przy tym stoisku są sporę, trzeba się dosłownie przepychać i niejednokrotnie można oberwać koszykiem ;)

1. Bielenda, uszlachetniony arganowy do oczyszczania i mycia twarzy. (na pewno go zrecenzuje)

2. Avon, woda toaletowa, summer white sunrise (zapach bardzo mi odpowiada) Kategoria: kwiatowo - szyprowa, Nuty zapachowe: mandarynka, orchidea, paczuli. 

3. Avon, Eye Shadow Primer (Baza pod cienie do powiek) - bardzo dobra baza pod cienie, o takiej wręcz musowej konsystencji. Dość często można kupić ją w promocji za ok 13 zł. 
Baza pod cienie do powiek:
- przedłuża trwałość cieni i zapobiega zbieraniu się ich w załamaniach powieki,
- nadaje powiekom gładki, matowy wygląd,
- odpowiednia dla każdego odcienia skóry.

4. Miss Sporty, Cienie do powiek 401 Blue Eyes, swoją drogą ciekawa nazwa dla cieni, które nie ma ani jednego niebieskiego koloru w mini paletce.

5. Wibo, kobaltowy matowy eye liner do oczu


6. Wibo, Lovely, Pomadka do ust z formułą długotrwałą o intensywnym kolorze. (4) Pomadka ma bardzo miłą kremową konsystencje, bardziej przypomina mi w tej konsystencji pomadkę ochronną-nawilżającą niż koloryzującą. Posiada matowe wykończenie.

7. Strukturalny lakier do paznokci imitujący satynę. (w rzeczywistości jest bardziej matowy niż na zdjęciu poniżej).

Na koniec mała prezentacja dwóch ostatnich kosmetyków;)


Skorzystałyście z promocji w Rossmanie?
Znacie moje nowości? 

Komentarze