Joanna - Seria arganowa - Argan Oil - recenzja

W dzisiejszą niedzielę dla włosów zaprezentuje Wam całą serię arganową z firmy Joanna, oraz napiszę jak sprawdził się na moich włosach każdy z produktów. Zapraszam!



Zacznijmy od opisu całej serii:

Wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany także płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw, a Twoje włosy zyskają:
- odżywienie i wzmocnienie,
- łatwość rozczesywania,
- regenerację zniszczonych partii,
- zmysłowy połysk,
- ochronę przed puszeniem się.

Ze względu na dużą ilość kosmetyków podzieliłam je na dwa zestawy i porównałam ich działanie :)

ZESTAW I

Szampon



Początkowo zastanawiałam się czy szampon z olejkiem dobrze oczyści moje włosy. Jednak nie było z tym problemu. Szampon całkiem dobrze się pieni ale nie rewelacyjnie musiałam go trochę zużyć na umycie moich włosów. Nie mniej jednak finalnie wyczuwałam nawet lekkie skrzypienie włosów (co świadczyło o ich dobrym oczyszczeniu).  Włosy przetłuszczają się w normalnym tempie. Przeważnie używam szamponu bez silikonów. Ten mi się przyda na co 3-4 mycie :)

Maska



Ma bardzo przyjemny zapach - mi kojarzy się z migdałami. Dobrze się rozprowadza, ma idealną konsystencję, nie spływa z włosów. W czasie jej spłukiwania czułam, że włosy są bardziej śliskie, bez wątpienia ułatwia rozczesywanie. Z substancji odżywczych w składzie znajduje się gliceryna, olej kokosowy i arganowy. Z tego co wiem na akurat na włosy parafina wpływa dobrze, pomaga zatrzymać w nich wilgoć. Produkt kreuje mi się jako maseczka emolientowa (no może oprócz gliceryny, która działa typowo nawilżająco). Maska ta zamykającą wilgoć we włosach produkt dobry "na ostatni rzut".

Jedwabisty eliksir - moja perełka





Ma śliczny zapach (jeszcze ładniejszy niż maska). Opakowanie jest szklane i przezroczyste z wygodą pompką. Eliksir jest bardzo wydajny, na całe włosy wystarczyły mi dwie pompki (w wielu przypadkach wystarczy tylko jedna pompka). Po aplikacji (zanim jeszcze wyschły mi włosy) zauważyłam, że moje dłonie są miłe w dotyku :) Włosy gdy wyschły były super błyszczące (jakbym zastosowała nabłyszczacz), miękkie jedynie delikatnie spuszone. Jedna kolejna kropelka eliksiru na suche włosy uwolniła je od puszenia. Mieszanina dość lekkich silikonów w połączeniu z olejem arganowym nadaje się idealnie do zabezpieczenia końcówek i pięknie nabłyszcza włosy. Eliksir uznaje za bardzo sympatyczny. Z całej u serii najbardziej przypadł mi do gustu :)

Podsumowując: Zestaw sprawdził się całkiem dobrze. Udało mu się ujarzmić moje puszące się włosy, ładnie je wygładzić a przede wszystkim ślicznie nabłyszczyć.
Włosy sprawiały również wrażenie bardziej nawilżonych.
Jednak z tą serią raczej nie uda Wam się wydobyć skrętu, raczej rozprostowuje włosy, zauważyła to nawet moja mam mówiąc mi, że włosy mi się mniej kręcą (falują).


ZESTAW II

Szampon - j.w.


Odżywka do spłukiwania



 



Odżywka tak jak maska i szampon ma bardzo ładny migdałowy (może trochę miodowy?) zapach, odpowiednio gęstą konsystencję, nie spływa z włosów. Nałożyłam ją na mokre, umyte włosy, poniżej ucha. Odżywka lekko wygładza włosy jednak są mniej śliskie niż po masce. Z całej serii chyba najmniej mnie zadowoliła. 




Dwufazowa odżywka bez spłukiwania



W rzeczywistości odżywka ma jaśniejszy kolor, podrasowałam
nieco kolory aby można było odczytać literki na opakowaniu

Odżywka dwufazowa, wobec tego przed użyciem musimy nią wstrząsnąć. Spryskiwacz działa bez zarzutu. Lekko natłuszcza włosy, dlatego trzeba uważać z ilością aby nie obciążyć włosów, nie spryskujemy również nasady włosów (aby nie spowodować szybszego przetłuszczania się włosów). Po wyschnięciu włosy na długości były miękkie ale odrobinę szorstkie na końcach.
Troszkę mniej błyszczące niż po zastosowaniu eliksiru ale za to ładnie falują.
Pisałyście, że stosujecie tą odżywkę przed wyjściem na basen w celu zabezpieczenia włosów - myślę, że jest to bardzo dobry pomysł.

Reasumując serię uważam za całkiem sympatyczną. Można ją kupić w przystępnej cenie.

Dziękuje Laboratorium Kosmetycznemu Joanna za możliwość przetestowania tej serii.

Zapraszam na Fanpage Laboratorium Kosmetycznego Joanna >>>KLIK<<<

Komentarze