Lakiery do paznokci w sprayu?

Cześć Dziewczyny! Słyszałyście już o tym wynalazku? Mnie raptem wczoraj napisała o nim przyjaciółka. Wystarczy spryskać nim paznokcie (najpierw nakładając bazę), by już po chwili cieszyć się doskonałym efektem.  Postanowiłam odrobinę zgłębić temat i oczywiście podzielić się z tym z Wami :)



Nazwa tego lakieru to Paint Can. Pierwsze co nasunęło mi się, to pytanie co z brudzeniem skórek. Czy jest jakiś szablon, który chroni skórę przed pobrudzeniem? O tuż nie, psikamy swobodnie po całym paznokciu, a następnie myjemy ręce ciepłą wodą z mydłem. Produkt stworzony jest w ten sposób, że zostaje na paznokciach, a zmywa się ze skóry. Lakier podobno wysycha ekspresowo w 20 sekund. Cena lakieru to ok. 60 zł za 50 ml. Jednak z tego co widzę lakier bazowy i nawierzchniowy nanosimy w sposób tradycyjny, a jedynie kolor nanoszony jest metodą innowacyjną ;) Ja się chyba jak na razie nie skuszę ale jeżeli Wy macie chęć, to znajdziecie go na stornie Sephory KLIK







Słyszałyście już o lakierze w sprayu? A może miałyście już okazję go wypróbować?


Komentarze