Świąteczna lista życzeń 2016


Cześć Dziewczyny! Jakie to szczęście, że marzenia nic nie kosztują :D Wobec tego pomarzę sobie dziś trochę co by mi się mogło ziścić w Nowym Roku ;)


Świecę Yankee Candle

I to te największe najlepiej z jakąś lumnią. Taka świeca jest idealna na zimowe wieczory, piękny zapach tworzy w pomieszczeniu przytulną atmosferę. Wciąż jednak świece od YC wydają mi się lekko za drogie (109 PLN z duży słoik) i jak na razie jestem skłonna skusić się jedynie na woski ;)



Sleek ARABIAN NIGHTS Paleta cieni


Jej kolorystyka jest dla mnie dziwnie, aż za bardzo kusząca. Jest egzotyczna i magiczna. Myślę, że można by nią wyczarować prawdziwie uwodzicielski makijaż. Cena 39.90 PLN nie jest jakaś odstraszająca więc może wkrótce sobie ją sprawię :)



Hakuro ZESTAW 9 PĘDZLI DO MAKIJAŻU




Przyznam, że zestaw porządnych pędzli do makijażu by mi się przydał. Cena 194,90 PLN. O powyższym zestawie słyszałam już dużo dobrego i od dłuższego czasu mnie kusi. Ciekawią mnie też te ostatnio modne szczoteczki do makijażu. 


Podświetlane LUSTERKO kosmetyczne





Marzy mi się takie podświetlane lusterko, które sprawdziłoby się w gorszym świetle przy pochmurnej pogodzie czy przed wieczornym wyjściem i nie raziło po oczach. Powyższy egzemplarz jest trochę drogi (314 PLN) ale wygląda solidnie, elegancko i stylowo.


Kuferek na kosmetyki



Kusi mnie tego typu kuferek, ciekawa jestem tylko czy sprawdziłby się dobrze na co dzień czy jednak w tylko podróży. A na dobrą sprawę nie podróżuję z zbyt dużą ilością kosmetyków, zabieram tylko te ulubione w danym momencie :)

Organizer na kosmetyki




Myślę, że w nadchodzącym roku skompletuję sobie tego typu organizatory na moją toaletkę. Już pewną część zagospodarowałam ale jeszcze kolejne na pewno udało by się dobrze wykorzystać.


I na koniec najdroższe marzenie, aparat fotograficzny z którym mam wrażenie bym się polubiła.

Nikon D500




Aparat ten nie jest tani kosztuje ok 8 500 PLN. Jednak fotografia to jedna z moich pasji, a na dziś dzień nie dorobiłam się jeszcze odpowiedniego sprzętu... 


Co na pewno znalazłoby się na Waszej liście życzeń?




Komentarze