Moje zakupy w Yves Rocher :)

Yves Rocher jest jednym z moich ulubionych sklepów. Już od chyba pół roku się do niego wybierałam ale jakoś zawsze było mi nie po drodze albo czasu za mało, albo funduszy brak..
Niedawno przeczytałam o poniższym szamponie, jest to szampon w kremie, który się nie pieni(!). Zapłaciłam za niego 14,90 zł i bardzo jestem ciekawa jak się będzie tym cudem myło włosy.




Kolejnym produktem, który wylądował w moim koszyku jest spray podkreślający loki za 24,90 zł. 


Bardzo jestem ciekawa jak zadziała na moich włosach, które lubią się puszyć.

Gratis przy założeniu karty stałego klienta otrzymałam tusz do rzęs,
 a także klika próbek :)

Jeden z kupionych przeze mnie antyperspirantów (o zapachu migdału) dołącza do nagród, w polowaniu na 100 000 wyświetleń -> KLIK


Komentarze