Polowanie na 100 000 wyświetleń czyli konkurs na spostrzegawczość


Witajcie Kochane! Już kilkakrotnie wspominałam Wam o organizowanym przeze mnie, na moim blogu konkursie czas na szczegóły :) Zapraszam :)



Pomysł zaczerpnęłam z bloga Emigrującej Włosomaniaczki czyli mega sympatycznej Ewy, bardzo spodobała mi się taka zabawa chociaż niestety nie byłam dość szybka ;)

Kto może wziąć udział w polowaniu?
  • Osoba pełnoletnia
  • Osoba, która polubiła fanpage sztukapielęgnacji na Facebooku LINK lub//i obserwuje sztukę pielęgnacji na google +

Kto wygrywa?

Wygrywa ta osoba, która jako pierwsza wyśle skan fragmentu mojego bloga (j/w) z okrągłą liczbą wyświetleń 100 000 (bądź najbardziej zbliżoną) na mojego e-maila: martyna.yczko@gmail.com

Co wygrywacie? 



Ale, to nie wszystko! Kolejne kosmetyki - nagrody będą pojawiać się w nowych postach!

Oczywiście kosmetyki będą nowe, nieużywane.
Nagrody wysyłam na terenie Polski.

Komentarze