Korektorowy zawrót głowy - czyli moje korektowy pod oczy

Mój problem cieni pod oczami jest Wam już znany. Pisałam o nim między innymi w poście o redukowaniu cieni pod oczami domowymi sposobami. Dziś zrecenzuje Wam kila korektorów z którymi do tej pory miałam do czynienia.

Wibo, 4 in 1 Concealer Palette 
(Paleta korektorów do twarzy)

Cena ok. 12 zł
Opis: Korektor o kolorze różowym maskuje sińce pod oczami, zielony kamufluje popękane naczynka. Kolor jasny beż - maskuje wypryski a ciemny beż - modeluje kształt twarzy. 
Moja opinia: Paleta jest bardzo ciekawym produktem 4w1. Jest wydajna, dobrze kryje niedoskonałości, jest matowa. Jeżeli chodzi o kolor różowy to rzeczywiście w dużym stopniu maskuje cienie, ale trzeba go dobrze wklepać aby nie powstał nienaturalny efekt (różowej pandy?).



Golden Rose, Stick Concealer - korektor w sztyfcie 

Cena ok. 7 zł
Opis: Wysokiej jakości korektor w sztyfcie, idealnie tuszuje wszystkie niedoskonałości cery, takie jak wypryski,  przebarwienia czy popękane naczynka.
Moja opinia: nie jest to korektor przeznaczony stricto pod oczy ale całkiem nieźle się w tej roli sprawdza. Zakrywa cienia (ale nie w 100 %) i dobrze matowi. Spojrzenie wygląda na wypoczęte. Dostępny jest pięciu odcieniach ja mam numerek 02. Korektor jest w formie szminki. Możemy nakładać go pędzelkiem, palce lub bezpośrednio na dolną powiekę, a następnie delikatnie wklepać. Ten korektor nie podkreśla zmarszczek, niweluje cienie. Nie spływa, nie warzy się. 

Pierre Rene, Korektor pod oczy


Opis: Zawiera kompleks witamin młodości (A+E) i odżywczych,pielęgnujące ekstrakty. Ma za zadanie rozświetlać okolice oczu, tuszować niedoskonałości, wygładzać zmarszczki i delikatnie ujędrniać skórę.
Moja opinia: Korektor słabo rozświetla i w ogóle nie zakrywa cieni. W dodatku szybko się rozwarstwił i teraz pędzelkiem nabiera się wodę.... Dla mnie totalna porażka... 


Pierre Rene, Moisturising Eye Cover 
Korektor Pod Oczy

Cena ok. 15 zł
Opis:

  • wykazuje właściwości nawilżające i rozświetlające
  • odżywcze działanie poprawia kondycję delikatnego naskórka wokół oczu oraz działa anti-ageing
  • optycznie tuszuje niedoskonałości skóry i wygładza zmarszczki
Moja opinia: Lepszy od poprzednika ale również mnie nie zachwyciła. Pędzelek ma drobny i precyzyjny. Delikatnie rozświetla, w minimalnym stopniu niweluje cienie. Subtelnie nawilża. Nie kupię go ponownie.... 

Avon, Invisible Light Concealer
 (Rozświetlający korektor w pędzelku)
Cena 23,90 (na szczęście kupiłam w promocji)

Opis: Korektor w pędzelku maskuje niedoskonałości skóry oraz zapewnia długotrwały efekt. Jego wygodna forma ułatwia nakładanie.
Dostępny w dwóch odcieniach:
- Light
- Medium 
Moja opinia: Nie tuszuje cieni pod oczami ani niedoskonałości.. Ciężko się rozprowadza. Dysponuje kolorem medium i jest on dość mocno pomarańczowy... Jedno co mu trzeba przyznać, to to że rzeczywiście w pewnym stopniu rozświetla skórę. 

Lovely, Magic Pen (Korektor do twarzy)

Cena ok 6-7 zł
Opis: Korektor doskonale maskuje wszystkie niedoskonałości cery. Idealny do retuszowania cieni pod oczami i drobnych, kłopotliwych krostek. Zupełnie nowa, wyjątkowo skuteczna formuła w wygodnym i praktycznym opakowaniu z pędzelkiem. 
Moja opinia: Magiczny długopis (zaczarowany ołówek?) Wcale nie jest magiczny. Nie retuszuje cieni pod oczami. Jest niewydajny, zbiera się w załamaniach i w ogóle szkoda mi na niego atramentu ;)

L`Oreal, True Match, Concealer 
(Korektor dopasowujący się do skóry)

Opis: Korektor z popularnej serii True Match. Dopasowuje się do koloru oraz struktury skóry. Dzięki zawartości Opti - Match świetnie wyrównuje kolor skóry, ukrywa niedoskonałości oraz cienie pod oczami. Nie wysusza. Beztłuszczowa formuła. Produkowany jest w 9 odcieniach.
Moja opinia: Przyznam, że ulubieńca zachowałam na sam koniec! Korektor dobrze zakrywa cienie pod oczami, jest naprawdę matowy. Kolor sable sand (5) idealnie mi pasował. Jest niestety mało wydajny i nie można go wydobyć do końca. Minusem jest również dość wysoka cena.


Znacie te korektory?
Możecie polecić jakiś dobrze kryjący korektor pod oczy?

Komentarze