Makijażowo - Douglas

Zostałam zaproszona do metamorfozy z Douglas - Beauty Street, efekty tej metamorfozy możecie zobaczyć powyżej. Na wstępie tylko dodam, że oprócz metamorfozy zainwestowałam w kilka ciekawych kolorówek :)
Więcej o akcji Beauty Street przeczytacie TUTAJ.
Moje wrażenia?
Bardzo pozytywne. Zagadnęła mnie Pani z Douglasa. Widziałam co się szykuje (panie malowane na podium) więc już w głowie miałam wymówkę coś w stylu "dziękuje, ale jestem już umalowana", jednak Pani z Douglasa kompletnie mnie spacyfikowała.... Wytłumaczyła na czym polega promocja (makijaż, fryzura i zdjęcie za 50 zł wydane w sklepie, każde kolejne zdjęcie 50 zł). A skoro i tak przyszłam po cienie, to pomyślałam: co mi szkodzi? Zapisałam się na konkretną godzinę.
Pani Makijażystka z Estée Lauder (jeżeli dobrze pamiętam) stwierdziła, że lubię ciepłe kolory, ale ona myśli, że lepiej mi będzie w zimnych (właśnie po "zimne" cienie poszłam do Inglota po przeczytaniu TEGO posta - polecam). Końcowy efekt, który uchwyciłam po powrocie do domu wyglądał tak:
Jak widać, górną powiekę mam pomalowaną na fioletowo, a dolną w turkusowym kolorze. Do tego kreska niebieskim, połyskującym eyelinerem. Całość bardzo mi się spodobała. Myślę, że czasami będę się tak malować. A Wy co myślicie o tym makijażu? Pasuje mi?

Pani Fryzjerka zrobiła mi grube loki (inspirowała się fryzurą Penélope Cruz – ponieważ stwierdziłam, że jestem do niej trochę podobna), a Pan fotograf zdjęcia które mogłam odebrać po 10 minutach.

Cieszę się, że ktoś mi doradził jaki makijaż mi pasuje, zrobił fajną fryzurę i profesjonalne zdjęcia :)

Uwagi? Chyba tylko, to że Pani fryzjerka nie zabezpieczyła mi włosy przed ciepłem lokówki, a skóra mojej twarzy błyszczała się (nawet bardzo) wieczorem.

A oto moje zdobycze!

L'oreal,  cienie do powiek, Shocking Disco Smoking S3
Standardowa cena 52, 90 - kupiłam w promocji - 50 %
Bourjois, cienie do powiek, smoky eyes
Standardowa cena 54, 90 - kupiłam w promocji - 50 %
NYX, cienie do brwi + wosk
Cena: 29,90 zł

NYX, Pomadka do ust SPELLBOUND

Ciekawa jestem jak się będą sprawdzać w akcji :)

Komentarze