Współpraca Allepaznkocie - Hurtownia Kosmetyczna + 7 faktów o mnie

Witam Was bardzo serdecznie! Dziś chciałam się Wam pochwalić moją pierwszą współpracą.
Przybyła do mnie paczka o bardzo kuszącej zawartości!



Kawior manicure - pomarańczowy neon - zestaw
Lakier kameleon Flip - Flop 02
Profesjonalny Piaskowy lakier do paznokci - koralowy


Allepaznokcie Hurtownia Kosmetyczna oferuje bogatą gamę produktów. Część z Was na pewno ją już zna i ceni, pozostałych zachęcam do odwiedzenia strony internetowej hurtowni. Znajdziecie tam wiele produktów, które na pewno przykują Waszą uwagę, a także wiele promocji.

Przyznam się Wam, że bardzo cieszę się z nawiązanej współpracy (dosłownie jak dziecko), jestem bardzo ciekawa jak zaprezentowane powyżej produkty się u mnie sprawdzą. Już wkrótce możecie się spodziewać ich recenzji.


I obiecane 7 faktów o mnie, czyli versatile blogger
Do zabawy zostałam nominowana przez ejms bond, która prowadzi bardzo ciekawego bloga, którego możecie znaleźć pod adresem whosaidchic.blogspot.com, w tym miejscu chciałabym Was zachęcić do jego odwiedzenia, a przy okazji podziękować za nominacje (chociaż naprawdę rzadko podejmuje tego typu wyzwania).

Zasady zabawy:

- należy nominować 15 blogów do wyróżnienia,
- poinformować wybranych przez siebie blogerów o wyróżnieniu,
- przedstawić o sobie 7 faktów,
- podziękować blogerowi, który Cię nominował u niego na blogu,
- zawiesić nagrodę na swoim blogu. (czyli to zielone kółko znajdujące się u mnie na dole posta)



# 1. Jestem absolwentką Politechniki Rzeszowskiej, a wcześniej przez chwilę studiowałam pielęgniarstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie staram się sama zarobić na swoje kosmetyki tzn. utrzymanie ;) Wynajmuje mieszkanie w Rzeszowie razem z moim Ukochanym, a także poszerzam zakres swoich umiejętności zawodowych.

# 2. W zasadzie jestem wszystkożerna. Nie jadam jedynie placków ziemniaczanych i kminku. Lubię gotować obiady i eksperymentować w kuchni.

# 3. Mam heterochromię tzn. różnobarwność tęczówki (jedno oko jest bardziej piwne, a drugie bardziej zielone).

# 4. Prowadzę aktywnie dwa blogi  (drugi to anormalnyswiat.blogspot.com), a przymierzam się już do trzeciego.

# 5. Nie lubię wcześnie wstawać, za to chętnie chodzę późno spać. Jestem bałaganiarą, która lubi sprzątać (co bym miała sprzątać jakbym wcześniej sobie nie nabałaganiła?). Dodatkowo cechuje się upartością i bujną wyobraźnią. Powiadają też, że mam poczucie humory, kilkakrotnie zostałam nazwana mistrzynią ciętej riposty ;)

# 6. W dzieciństwie lubiłam przekręcać słowa, zamiast przejeżdża mówiłam "przejechuje", kosmonauta był dla mnie "kosmomałpą"..., dodatkowo nie wymawiałam litery "R" (chwała Ci mamo za to, że zabrałaś mnie do logopedy i obecnie nie mam z tym problemu).

# 7. Bardzo lubię oglądać firmy dokumentalne czerpie z nich wiedzę, lubię kryminały czasami skuszę się na komedię romantyczną. Chętnie czytam książki, chociaż w dzieciństwie tego nie cierpiałam. Moja mama gniła mnie z elementarzem, a ja krzyczałam "Nienawidzę czytać" i "Nigdy się nie nauczę czytać" ;)


Jeżeli chodzi o nominacje. Nominuje, każdego kto ma ochotę wziąć udział w zabawie, proszę o zostawienie komentarza pod tym postem, chętnie przeczytam 7 faktów o Was :)

Komentarze