Aromaterapia - kominek zapachowy


Czym jest aromaterapia? Jest to gałąź medycyny alternatywnej wykorzystująca olejki eteryczne i inne substancje zapachowe do korzystnego wpływania na nastrój, procesy poznawcze oraz zdrowie.


Niezaprzeczalnie piękne zapachy uatrakcyjniają naszą pielęgnacje. Pomagają nam odpocząć, zrelaksować się, wyciszyć, a przede wszystkim mają dobry wpływ na nasze zdrowie.
Przyznam, że zapach w moim otoczeniu jest bardzo ważny. Od dawien dawna używałam kadzidełek, świec zapachowych... Ostatnio dałam się porwać modzie na kominki i woski do nich. Moje pierwsze woski zamówiłam na TEJ stronie. Trzeba przyznać, że ceny mają atrakcyjne. Moja przesyłka przyszła w ciągu dwóch dni. Czy się u mnie sprawdziły?
To moje zapachy :)

Na pierwszy ogień poszedł kokosik, który wygląda jak mała babeczka







Moje wrażenia: Bardzo pozytywne. Co prawda na mój chyba najmniejszy możliwy kominek, wosk okazał się za duży i troszkę ściekło go po ściance. Wiem, już że następnym razem podzielę go na pół. Ale jeśli chodzi o zapach, to bardzo przyjemny, słodki kokosowy. Pozostał on w pomieszczeniu na ładne kilka godzin. Na pewno woski zapachowe będą mi towarzyszyć tej zimy bardzo często :)


Komentarze