Moja nowa malinka i WYNIKI KONKURSU :)

Witam Was serdecznie!  Ze względu na to, że mój kokosik z Ziaji już się kończy kupiłam kremowy żel pod prysznic o zapachu malinowo - waniliowym, który uwiódł mnie już w Biedronce :)

Od producenta:

Opakowanie: Bardzo wygodne, duże (750 ml) z praktyczną pompką! Szata graficzna bardzo mi się podoba, szczególnie kusząca jest ta ogromna malinka ;)
Konsystencja: Rzeczywiście kremowa i niezwykle przyjemna w aplikacji. 

Zapach: przyznam, że szalenie przyjemny i słodki.
Mój domowy specjalista od zapachów uznał, że żel pachnie jak - Skittlesy.

Przychylam się do tej teorii :)

Skład:

Moja opinia: Kremowy żel pod prysznic przypadł mi do gustu. Ze względu na swoją konsystencje, powinien być wydajny, a dodatkowo ma dużą pojemność i atrakcyjną cenę 7,99 zł. Dobrze myje, ładnie się pieni, nie wysusza skóry i przyjemnie pachnie. Ten śliczny zapach dość długo utrzymuje się na skórze.
Kremowy żel pod prysznic dostępny jest w trzech wariantach zapachowych (cytrynowego ciasta i czekolady). Trzeba przyznać, że same nazwy oddziałują na wyobraźnię. 

Jeżeli wybierzecie się do Biedronki (LINK, do gazetki), przy kasie polecam zaopatrzyć się w przepisy włoskiej kuchni. 


WYNIKI KONKURSU

Dziękuje Wam pięknie za udział w konkursie! Naprawdę ciężko było mi wybrać zwyciężczynie, bo wszystkie komentarze bardzo mi się podobały! 
Jednak musiałam wybrać jeden komentarz.
Wobec prezentuje zwycięski komentarz!


Dlaczego akurat ten? Doceniam brawurowe zmieszczenie swojej wypowiedzi z 4 zdaniach, bogate słownictwo, a także dużą ilość przymiotników, które bardzo lubię :)
Z zwyciężczynią skontaktuje się mailowo. Gratuluje i dziękuje wszystkim za udział w konkursie!

Na koniec moje nowości z Hebe ;)
Olejek do włosów (Macadamia Oli) i mydło borowinowe

Komentarze