Moje NOWOŚCI!

W dzisiejszym poście prezentacja moich kosmetycznych nowości i pierwsze wrażenia :)



Lovely, Słoneczny puder do twarzy i ciała - matowy



Czy ten puder jest brązujący? Raczej nie. Czy ma matowe wykończenie? Wręcz przeciwnie, po jego nałożeniu skóra mieni się złotymi iskierkami. Podoba mi się ten efekt. Bardzo ładnie pachnie :) Liczę na owocną współpracę.

 Miss Sporty, Ohh! Tan So Fine, Bronzer



Bronzer pełną gębą. Ładnie napigmentowany. Potrzebowałam własnie dobrego bronzera do konturowanie twarzy, wyszczuplenia policzków, noska... Mam nadzieję, że dobrze się w tej roli sprawdzi.


 AA, Make up, Podkład Satynowy Blask


Kilka słów od producenta: satynowy podkład dodaje cerze blasku i przywraca jej zdrowy koloryt, jednocześnie zapewniając idealne nawilżenie i gładkość. Idealnie dopasowuje się do odcienia skóry, zapewniając nieskazitelny makijaż bez efektu "maski".
Przyznam, że kupiłam go ponieważ był na promocji. Konsystencję ma dość rzadką. Co ciekawe możemy z nim zatańczyć twista, to znaczy otwiera się poprzez przekręcenie nakrętki.



Lovely, Tint, Żelowy błyszczyk do ust 


Tin ti ri ti TINT - czy to jest polska nazwa? Nie sądzę, ale musimy się do niej przyzwyczaić, bo coraz więcej tego typu produktów na naszym rynku. Tint zaskoczył mnie kolorem, spodziewałam się brązu. Jest to jednak mocno nasycona czerwień z brązową nutką. Ma przyjemny zapach, a nawet smak ;) Jak będzie sprawdzał się w akcji? Zobaczymy...




Bielenda, Vanity, Krem do depilacji AWOKADO


Miałam już kilka kremów tego typu. Żaden się do końca nie sprawdził, przeważnie musiałam go wspomagać maszynką do golenia... Jednak dzięki nim włoski wolniej odrastały. Ten krem mnie zaskoczył, ponieważ się sprawdził, usunęłam włoski bez problemu za pomocą dołączonej szpatułki. Czy włoski będą wolniej odrastać, tego na razie nie wiem. Wiem za to, że ten produkt  ładnie pachnie - owocowa, chociaż podczas aplikacji wyczuwa się zapach specyficzny dla tego typu kremów, jednak nie jest on bardzo drażniący dla nosa.

Ziaja, Multi modeling, Serum proteinowe modelujące biust



Ciężko będzie zweryfikować działanie tego produktu. Sporym utrudnieniem będzie zmywanie go przed każdym posiłkiem, nie no żartuje wiem, że w przedostatnim zdaniu chodzi o mamy karmiące dzieciaczki :) Mimo wszystko czas jednak zadbać o biust, bo grawitacja nie śpi. 

Znacie moje nowości? 

P.S. A już jutro konkurs z nagrodami!

Komentarze