Henna w kremie do brwi

źródło
Dziś słów kilka o mojej ulubionej hennie do brwi. Zapraszam :)

Od producenta: 

NOWOCZESNA FORMUŁA TRADYCYJNEGO KOSMETYKU !
Henna do brwi w kremie to nowoczesna formuła znanego od lat kosmetyku.
Dzięki wygodnej aplikacji pozwala w wyjątkowo łatwy sposób podkreślić naturalne piękno oczu. Teraz wystarczy zmieszać kilka kropli aktywatora z kremem koloryzującym oraz nałożyć na brwi za pomocą precyzyjnego, dwustronnego aplikatora.
- Łatwe przygotowanie i nakładanie na brwi za pomocą dwustronnego aplikatora
- Naturalne kolory brwi: czarny, brązowy, grafitowy.
- Długotrwały, wyrazisty efekt
- Display ekspozycyjny
W opakowaniu: tuba z kremem koloryzującym, aktywator, aplikator, szablony, instrukcja użycia.


Moja henna o kolorze grafitowym

Ulotka dołączona do opakowania (za pierwszym razem warto zrobić próbę uczuleniową)

Szablony po 4 z każdego rodzaju (razem 8), ja ich akurat nie używam
ale może akurat komuś się przydadzą, więc dobrze, że są :)

Zawartość opakowania

Mieszane
Hennę pozostawiamy na brwiach od 5 do 10 minut w zależności od intensywności efektu jaki chcemy uzyskać. W moim przypadku było to jakieś 8 minut.

Efekt na brwiach - po dwa zdjęcia z każdego etapu.


Moja opinia: Jest to najlepsza henna, którą do tej pory miała. Dlaczego? Po pierwsze ze względu bardzo wygodną aplikacje. Po drugie dzięki bardzo dobrą trwałość. Jak dla mnie wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Do tego dodam jeszcze dużą wydajność i atrakcyjną cenę.

Jeżeli macie jakieś pytania (dotyczące postu) zachęcam do zadawania ich w komentarzach :)


FB
&
like
for my smile ;)

Komentarze

Prześlij komentarz