NOWOŚCI i pierwsze wrażenia

Witajcie! Dzisiaj kilka słów o moich nowościach! Zapraszam!

 1. Intimea (Biedronka), żel do higieny intymnej miałam już rumiankowy i bardzo dobrze się sprawdzał - liczę, że również ten będzie się sprawdzał.
2. Pure Plus, Aloe Vera Drink z Mango, . Orzeźwiający napój z prawdziwymi kawałkami miąższu, okazał się być bardzo smaczny :) Napój kupiłam w Carrefourze z czystej ciekawości. W składzie na pierwszym miejscu była woda, na drugim sok z aloesu z kawałkami miąższu (które naprawdę było czuć). a na trzecim cukier trzcinowy. 
3. Gloria, emulsja do włosów czytałam o niej dobre recenzje (np. TU) już dawno ale nigdzie jej nie widziałam, aż dziś trafiłam na nią w osiedlowej drogerii.
::)

4. BeBeauty-SPA,żel pod prysznic Maroko,olej arganowy i ekstrakt z bursztynu kupiłam mamie :) 
5. Ados, olejek z aloesem do skórek i paznokci, moje skórki nie ostatnio są nieco przesuszone, już widzę, że olejek fajnie się sprawdza. Nie jest bardzo tłusty i szybko się wchłania/
6. BeBeauty Normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy. Mam nadzieję, że ten żel w końcu się u mnie sprawdzi i nie będzie zapychał mi porów. Po pierwszym użyciu jestem pełna nadziei. Żel ładnie oczyścił skórę twarzy, posiada małe przyjemne drobinki peelingujące. 
7. Rimmel, 60 seconds - nowy lakier do poaznokci w kolekci. Nie widać tego na zdjęciu ale ma kolor turkusowy.
8. Garnier, Ultra Doux, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych `Awokado i masło karité' odżywka, o której również dużo dobrego czytałam gdy postanowiłam ją kupić nigdzie nie mogłam jej znaleźć. Już się przestraszyłam, że ją wycofali. Jednak w Carrefourze jeszcze ją zastałam :) Dla mnie ta odżywka pachnie budyniem waniliowy. Ciekawa jestem jak się będzie sprawdzać :)


P.S. Zapraszam na >>>FACEBOOK'a<<<

Komentarze