Czekoladowa maseczka do twarzy

Zmysłowy zabieg dla naszej twarzy.... maseczka czekoladowa... Zapraszam :)
źródło




Składniki:
  • 1 łyżeczka miodu (mój był skrystalizowany dlatego podgrzałam go przez kilka sekund w mikrofalówce)
  • 2 czubate łyżeczki kakao 
  • odrobina mleka
  • kilka kropli ulubionego olejku



Jeżeli maseczka jest zbyt rzadka dosypujemy kakao, aż do uzyskania dość gęstej konsystencji (możemy również dodać troszkę mąki ziemniaczanej). Konsystencja nie może być zbyt rzadka ponieważ będzie spływać z twarzy. 

Maseczkę pozostawiamy na twarzy przez 20 minut. Następnie spłukujemy ciepłą wodą.
Maseczka doskonale sprzyja naszej urodzie - ziarna kakaowca bogate są w flawonoidy neutralizujące wolne rodniki, zawierają również magnez, żelazo, cynk, wapń oraz pobudzającą krążenie kofeinę. Maseczka dobrze nawilża i wygładza skórę. Działa przeciwstarzeniowo i przeciwzmarszczkowo, doskonale dotlenia skórę, wyrównuje koloryt. Zabieg działa również korzystnie na zmysły :)

Pielęgnacyjne zabiegi z udziałem kakao zmniejszają obrzęki i przyspieszają spalanie tłuszczu, działają wyszczuplająco, drenująco i antycellulitowo dlatego z powodzeniem możemy ją stosować na całe ciało :)

Dlaczego lepiej zrobić maseczkę czekoladową w domu zamiast kupić w sklepie?
Przede wszystkim dlatego, że zawiera SAME NATURALNE SKŁADNIKI, w jednej ze sklepowych maseczek w składzie znalazłam moją "ulubioną" parafinę...

źródła: http://www.wyspa-kobiet.pl/, 

Komentarze