Moje NOWOŚCI! II

Dzisiaj zaprezentuje Wam kilka nowości, które wpadły mi w rączki w ostatnim czasie. Z kilkoma zdążyłam się już zaprzyjaźnić :)



Odrobina kolorówki i pędzelek z "for your Beauty" - taniutki i bardzo mięciutki 

  • Golden Rose Paris nr 59 - ta czerwień bardzo kojarzy mi się ze świętami
  • Wibo, Lovely cień do oczu w kredce nr 2 - dla mnie świetny (makijaż z jego wykonaniem znajdziecie poniżej)
  • Wibo. Lovely rozświetlacz do oczu (fajnie sprawdza się na linii wodnej i pod łukiem brwiowym)
  • Wibo, lakier do paznokci nr 7
  • Wibo, Lip gloss matowy do ust z długotrwałą formułą nr 2 (rzeczywiście dobrze się trzyma ust).



sorki za nieokiełznane brwi ;)



  • Rossmann, Isana - pianka do golenia, zielone jabłko ma ładny jabłuszkowy zapach, delikatnie zielone zabarwienie (i jest w tym momencie na promocji) 
  • Lirene Dermoprogram, Ideale, Glam & Matt Duo Effect (Fluid matująco - rozświetlający do twarzy) - również kupiony na promocji - ciekawa jestem jak się będzie spisywał



  •  Biała perła - system wybielający - 10 dni - zobaczymy!



  •  serum poradziłam mamie, ponieważ ma naprawdę króciutkie rzęski, zobaczę jak u niej się spisze i może sama wypróbuje


Znacie te produkty? Co o nich myślicie?

Komentarze