WŁOSY - w roli głównej

Witam Was serdecznie! Dzisiaj zaprezentuje Wam zawartość paczuszki, która właśnie do mnie przybyła.
A także odpowiem na kilka pytań dotyczących pielęgnacji moich włosów :)
Przyznam Wam. że jeszcze nigdy nie miałam tylu kosmetyków z tej samej serii. Kompletna pielęgnacja - ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

Cała seria zawiera olejek arganowy, przeznaczona jest do włosów suchych, zniszczonych i potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji. 


  1. Odżywka dwufazowa bez spłukiwania
  2. Odżywka do spłukiwanie
  3. Szampon
  4. Maseczka
  5. Jedwabisty eliksir
Dziękuje Laboratorium Kosmetycznemu Joanna za możliwość przetestowania tej serii. Z wielką ciekawością zabieram się do testów. 


Tag: włosowe pytania i odpowiedzi 

do którego zostałam nominowana przez autorkę bloga mfairhaircare.blogspot.com - dziękuje :)


  • Jaki jest Twój ulubiony produkt kuchenny, który wykorzystujesz na włosy?
Zdecydowanie ocet jabłkowy (mieszany z wodą)! Przy moich wysoko porowatych włosach, idealnie się sprawdza. Zamyka łuski włosowe i sprawia że moje włosy są wyjątkowo gładkie i błyszczące! 
  • Ile miesięcznie wydajesz na pielęgnację włosów?
Ostatnio niewiele, bo chyba kupiłam już wszystko co mi było potrzebne;)
  • Jaka jest największa wada i zaleta Twoich włosów?
Moje włosy są falowane za co bardzo ich nie lubiłam przez dłuższy czas. Myślałam sobie - choroba nie mogą być kręcone albo proste a nie takie ni w 5 ni w 10? Jenak teraz już je lubię :) 

Ze względu na wysoką porowatość szybko tracą wilgoć, lubią się również puszyć ale z biegiem lat nauczyłam się o nie dbać. 
  • Co myślisz o pojęciu "włosomaniaczka"?
Myślę, że jest to osoba pozytywnie zakręcona na punkcie swoich włosów :) 
  • Jaki jest Twój ulubiony sposób olejowania?
Najchętniej olejuje włosy na sucho kilka godzin przed myciem. Jednak mam zamiar przetestować olejowanie na mokro :)
  • Co robisz z włosami na noc?
Związuje w luźny koczek za pomocą miękkiej gumki bez metalowych elementów.
  • Opisz swój najbardziej nieudany włosowy eksperyment!
Zdecydowanie było to domowe rozjaśnianie włosów! Marzyłam o blondzie, a wyszedł mi marchewkowy rudy z którym męczyłam się całe święta.... 

  • Jak czeszesz się na co dzień i dlaczego?
Najczęściej spinam włosy dużą klamrą z tyłu po lewej stronie i pozwalam im spadać na moje lewe ramie. Lub związuje w kucyk. Zdarza się również kok na czubku głowy :)
  • Jaki jest Twój ulubiony kanał o włosach na Youtube?
Szczerze mówiąc nie oglądam kanałów o włosach an YT, raczej czytam blogi o takiej tematyce.
  • Co w pielęgnacji włosów jest dla Ciebie najtrudniejsze?
Zdecydowanie ich odpowiednie nawilżenie.
  • Jaki gadżet/sprzęt do włosów chciałabyś mieć?
Prostownice, która nie niszczy włosów ;)



Dla wszystkich chętnych przygotowałam pytania :) 

  1. Jaki masz kolor włosów?
  2. Jak scharakteryzowałabyś swoje włosy?
  3. Co w pielęgnacji włosów jest dla Ciebie najistotniejsze?
  4. Czy uważasz się za Włosomaniczkę? Jeśli tak, to dlaczego?
  5. Opisz swoją największą wpadkę włosową.
  6. Jak wyobrażasz sobie włosy idealne?
  7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów i dlaczego?
  8. Jaką chciałabyś mieć (miałaś) fryzurę na swoim ślubie?
  9. Jaki olej najlepiej sprawdza się na Twoich włosach?
  10. Sporządzałaś kiedyś domową maseczkę do włosów? Jeśli tak to jaką i jak się sprawdziła?
  11. Jaką fryzurę nosisz na co dzień?
Zapraszam do zabawy!

Komentarze