Zamówienie ze świątecznego katalogu Avon

W pierwszy świąteczny dzień odwiedziła mnie Śnieżynka, chcecie zobaczyć co mi przyniosła?


W rolę Śnieżynki wcieliła się moja wieloletnia przyjaciółka, która jest równocześnie konsultantką firmy Avon (prowadzi również ciekawego bloga, do którego obejrzenia serdecznie Was zachęcam apricolla.blogspot.com)




Podwójny program liftingujący okolice oczy




Bardzo podoba mi się jego podwójna formuła. Jedna dedykowana jest do górnej powieki, druga do dolnej.

Krem w standardowej cenie kosztuje 58 zł - jednak często można znaleźć do na promocji - w najnowszym katalogu kosztuje 25 zł.

Pędzelek z gąbeczką do nakładania i rozcierania cieni

 Bo pędzelków nigdy dość! ;) W najnowszym katalogu znajdziecie go w cenie 8,99 zł.

Serum na zniszczone końcówki



To serum kupuję już po raz kolejny. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Nie oszukujmy się, końcówki długich włosów musimy zabezpieczać przed uszkodzeniami mechanicznymi! To serum w tej roli sprawdza się u mnie bardzo dobrze (obecnie w cenie 16,99 zł).


Najnowszy katalog Avon możecie zobaczyć np. TU


Lubicie kosmetyki marki Avon? 

Macie swoich kosmetycznych ulubieńców tej marki?



Komentarze