Moje ulubione kanały na YouTube

Witajcie Kochani! Dziś sobota w związku z tym przygotowałam dla Was nieco luźniejszy post, odbiegający od głównej tematyki mojego bloga (ale nie do końca). Zaprezentuje Wam moje ulubione kanały na YT.



Może Was zdziwić fakt, że nie posiadam w swoim mieszkaniu telewizora. Nie cierpię z tego powodu, oglądam wieczorem filmy i dokumenty na laptopie. W czasie wolnym w ciągu dnia zaglądam na YouTube. Lubię oglądać kanały, które coś do mojego życia wnoszą, a nie są tylko typowymi "zabijaczami" czasu ;)


Mój ulubiony kanał na You Tube, to zdecydowenie


Red Lipstick Monster!

źródło: www.youtube.com 
Kreatywność, osobowość Ewy niesamowicie przypadła mi do gustu. Zaskakuje w każdym odcinku. Dzięki niej dowiecie się jak tworzyć przepiękne makijaże, jak wyregulować brwi, w jaki sposób wyczarować piękny mani, wystylizować się na Halloween ... Kanał godny polecenia!

LINK do kanału RLM


Azjatycki Cukier

źródło: YouTube
Azjatycki cukier ma zarażający uśmiech! Mieszka w Singapurze i dzięki temu może przybliżyć nam azjatyckie sposoby dbania o urodę i ciekawostki z Azji. Pokazuje nam również jak wygląda codzienne życie w Singapurze.

LINK do kanału Azjatycki Cukier


Przepiękne makijaże tworzą: Zmalowana, Maxineczka i KatOsu 

Jak się ubrać doradzi Wam Radzka.


Mówiąc Inaczej

źródło: YouTube
Przesympatyczna polonistka, dzięki której błędy językowe staną Wam się obce. Dowiecie się (jeśli jeszcze nie wiecie), która z form jest poprawna: "w cudzysłowie" czy "w cudzysłowiu", dlaczego jesteśmy za granicą ale wracamy z zagranicy itp. A do tego poznacie kilka śmiesznych "sucharów"

LINK do kanału Mówiąc Inaczej


Sztuki przemawiania i autoprezentacji nauczy Was Tomasz Kammel 
na swoim kanale Kammel Channel


Historia Bez Cenzury


Kanał, dzięki któremu "wreszcie coś zapamiętacie z historii"

LINK do kanału Historia bez cenzury


Wywiady chętnie oglądam na kanale 20m2 ŁukaszaWojtek Jagielski na żywo

Na poprawę humoru polecam obejrzeć Szparagi i LisiePiekło


Czajnikowy.pl

żródło: www.czajnikowy.pl 
Z tego kanału dowiecie się wiele ciekawych rzeczy o herbacie - gorąco polecam!

LINK do kanału Czajnikowy.pl

Oczywiście nie są to wszystkie kanały na YouTube, które oglądam, znalazłoby się jeszcze kilka (kilkanaście?), które darze sympatią. Jeżeli post Wam się spodoba, chętnie w przyszłości stworze drugą część.


Jakie są Wasze ulubione kanały na YT?
Udało mi się Was czymś zaskoczyć?


Komentarze