Przesyłka od Safiry

Szczęście ostatnio mi dopisało. Udało mi się wygrać rozdanie zorganizowane przez Prowadzącą bloga wlosymuszabycdlugie.blogspot.com, na którego zajrzeć gorąco Wam polecam, szczególnie jeżeli jesteście zainteresowane pielęgnacją włosów :) Za przesyłkę ogromnie dziękuje, sprawiła mi wiele radości :)



Kosmetyki od Safira, prezentują się na prawdę świetnie. W mojej paczuszce znalazły się fantastyczne produkty.

Żel do ciała z aloesem:


Mleczko do demakijażu:


Cukrowy peeling do ciała:


Biser - oczyszczający krem do twarzy:


Kapsułki regeneracyjne do włosów z olejkiem z drzewa herbacianego:


Plus zupełna niespodzianka czyli chłodzący żel do ciała:


Jeżeli zainteresowała Was oferta Safiry zajrzyjcie na ich stronę internetową: safira.pl

Na pewno napiszę Wam jak kosmetyki tej firmy się u mnie spisały :)) Pozdrawiam Was gorąco!


Komentarze