czwartek, 5 marca 2015

Przesyłka od Safiry

Szczęście ostatnio mi dopisało. Udało mi się wygrać rozdanie zorganizowane przez Prowadzącą bloga wlosymuszabycdlugie.blogspot.com, na którego zajrzeć gorąco Wam polecam, szczególnie jeżeli jesteście zainteresowane pielęgnacją włosów :) Za przesyłkę ogromnie dziękuje, sprawiła mi wiele radości :)



Kosmetyki od Safira, prezentują się na prawdę świetnie. W mojej paczuszce znalazły się fantastyczne produkty.

Żel do ciała z aloesem:


Mleczko do demakijażu:


Cukrowy peeling do ciała:


Biser - oczyszczający krem do twarzy:


Kapsułki regeneracyjne do włosów z olejkiem z drzewa herbacianego:


Plus zupełna niespodzianka czyli chłodzący żel do ciała:


Jeżeli zainteresowała Was oferta Safiry zajrzyjcie na ich stronę internetową: safira.pl

Na pewno napiszę Wam jak kosmetyki tej firmy się u mnie spisały :)) Pozdrawiam Was gorąco!