Oleofarm, Wiesiołek (olej z wiesiołka w płynie) - recenzja


Cześć Słoneczka!

Od firmy Oleofarm dostałam do wypróbowania zarówno olej z wiesiołka w kapsułkach jak i w formie płynnej. Postanowiłam, że formę płynną przetestuje w pielęgnacji zewnętrznej (twarz, włosy etc.), a kapsułki w kolejnym miesiącu :) 



Opis producenta zawarty jest na kartonowym pudełeczku:


Jak i na samej buteleczce:


Znalazłam tam wszystkie interesujące mnie informacje, zarówno o dozowaniu, składnie, właściwościach czy dacie ważności.

"Nienasycone kwasy tłuszczowe wpływają na funkcjonowanie membran i przestrzeni międzykomórkowych, utrzymują odpowiedni poziom nawodnienia organizmu, zapobiegają utracie wody przez zewnętrzne warstwy skóry, dlatego olej z wiesiołka pomaga utrzymać jej jędrność i elastyczność. Usuwa też toksyny i szkody poczynione przez wolne rodniki. Dodatkowo kwasy te inicjują produkcję enzymu (delta- 6-desaturaza), który pomaga w leczeniu różnego rodzaju problemów skórnych – od trądziku i wyprysków po łuszczycę."

źródło: /www.poradnikzdrowie.pl

Do opakowania dołączona jest mała łyżeczka z marką. Świetne w niej jest to, że się nie przewraca (przynajmniej niełatwo). Można ją położyć na stabilnym gruncie i spokojnie nalać na nią odpowiadającą nam ilość oleju.


Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to zbyt duży otworek do wylewania.  Przydałby się chociaż taki symboliczny dozownik.

Moja opinia:

Wiesiołek bardzo dobrze sprawdza się w pielęgnacji mojej twarzy (typ cery mieszany, skłonny do niedoskonałości). Jak na olej dość szybko się wchłania, ale i bez problemu możemy wykonać z jego pomocą masaż twarzy. Zapach oceniam jako neutralny dla mojego nosa ani mu nie przeszkadza ani nie zachwyca. Za to zachwyca mnie to jak ten olejek świetnie nawilża moją buzię dodatkowo nadaje jej takiego zdrowego kolorytu. Najczęściej nakładam go na noc, podczas masowania twarzy, a rano skóra mojej twarzy jest naprawdę w dobrej kondycji, świetnie nawilża :) Nie zatyka porów skóry. Olej z wiesiołka z powodzeniem zastępuje mi krem na noc.

Olej sprawdza się również na włosy, ładnie je nawilża ale oczywiście trzeba uważać aby z nim nie przesadzić (jak to z olejem). Jako olej wielonienasycony, niewnikający z założenia sprawdzi się najlepiej na włosach wysokoporowatych, nie powoduje ich puszenia. dzięki niemu z włosów wolniej odparowuje wilgoć.

Olejek jest bardzo wydajny.


Zaprezentowany przeze mnie olejek możecie kupić TUTAJ.

Zapraszam na Fanpaga firmy Oleofarm >KLIK< na Facebooku :)

I oczywiście mojego >KLIK< :)


Raz jeszcze życzę Wam Wesołych Świąt :))

Komentarze