Wiosenne trendy w makijażu :)

Wreszcie czuć wiosnę w powietrzu na 100 % :) Dlatego właśnie postanowiłam wyjść z Internetu i kupić sobie czasopismo, padło na kwartalnik Beauty Expert Uroda (gwiazdy & styl flesz), z którego dowiedziałam się co tej wiosny będzie modne... w makijażu.



Napiszę Wam szczerze, że osobiście jakoś specjalnie za modą nie gonię. Bardziej stawiam na kolory, które mi się podobają i do mnie pasują (zarówno w ubiorze jak i w makijażu).
Poniżej zaprezentuje Wam propozycje kwartalnika. A Was będę prosiła o opinie, które z propozycji najbardziej trafiły w Wasze gusta.




Makijażowe trendy prezentuje Ambasadorka marki Avon Joanna Koroniewska


 Bella Senorita!


Spojrzenie Twiggy


Urok Nagości


Ultrafiolet


Błękitna Laguna



Ja już wybrałam moje typy :) A jakie są Wasze? 

Komentarze