Makijaż wieczorowy - morska fala


Dawno nie było makijażu, a że maluję się praktycznie codziennie, dzisiaj zaprezentuje Wam moją autorską wersję makijażu makijaży wieczorowego :) Zapraszam :)



Zrobiłam chyba z trzydzieści zdjęć mojego oka, twarzy itd. Tylko kilka nadawało się do publikacji, a i co do tego nie mam pewności.... 



Jak widzicie na zdjęciach ruchową część powieki pokryłam turkusowo-niebieskim cieniem, delikatnie przyciemniłam zewnętrzną część powieki czarnym cieniem, przestrzeń pod łukiem brwiowym, kąciki oka i dolną powiekę rozświetliłam. Kreskę namalowałam eyelinerem koloru kobaltowego, rzęsy czarną maskarą. Brwi okiełznałam brązowym żelem stylizującym.


Do wykonania całego makijażu użyłam zaprezentowanych kosmetyków....





...i ostatnie poprawki.





Jeżeli macie jakieś pytania - pytajcie w komentarzach :)
Pozdrawiam Was gorąco :))

Komentarze