Oleofarm Colosan Ex z probiotykami - recenzja



Mielone nasiona lnu wspomagają proces trawienia i przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania jelit. Preparat charakteryzuje się wysoką zawartością błonnika pokarmowego - jak się sprawdził u mnie?



Skład:
Preparat Colosan Ex® to połączenie roślinnych składników: łusek babki jajowatej, mielonych nasion lnu, błonnika jabłkowego oraz inuliny i liofilizowanych, żywych kultur 4 szczepów bakterii:
Lactobacillus acidophilus DDS®-1,
Bifidobacterium lactis UABLA-12,
Bifidobacterium longum UABL-14,
Bifidobacterium bifidum
UABB-10.



Czytaj więcej.... LINK   Fanpage: Facebook

Moja opinia: Zacznę może od smaku (bo tego najbardziej się obawiałam) wyczuwam jedynie siemię lniane, nie miałam problemów z przełknięciem. Początkowo przez cztery dni stosowałam produkt zgodnie z zaleceniami na opakowaniu (łyżeczka rozpuszczona w szklance wody, popijana szklanką wody dwa razy dziennie pół godziny przed śniadaniem i przed kolacją). Jednak mój organizm zareagował wzdęciem... Zrobiłam kilka dni przerwy i po tym czasie piłam roztwór już tylko przed obiadem (szklankę dziennie + szklanka do popicia) i wtedy produkt zadziałał na mnie o wiele lepiej. Przemiana materii rzeczywiście już po kilku dniach stosowania przyśpieszyła, poczułam się lżej, lepiej, zdrowiej... :) 
Myślę, że w przyszłości powtórzę tego typu kuracje :)

Miałyście już do czynienia z produktami tej firmy?
Jak się u Was sprawdzają? 

Komentarze