To już rok :)

Witajcie Kochane, dokładnie rok temu na moim blogu pojawił się pierwszy post :) 
źródło
Początki nie były łatwe ale myślę, że już się całkiem nieźle rozkręciłam i rozwijam się z każdym napisanym postem, chce aby spędzało się Wam u mnie czas jak najbardziej przyjemnie :)
Przede wszystkim dziękuje Wam, za to że jesteście ze mną, za wszystkie komentarze, miłe słowa, udostępnienia - taka interakcja pobudza do działania i dodaje mi masę pozytywnej energii :)) 
Nie sądziłam nawet, że dzięki prowadzeniu bloga poznam tak wiele mega sympatycznych i ciepłych osób:)

A odwiedzacie mnie nie tylko z Polski :)

Best regards for my foreign guests :)

Pod tym postem wyjątkowo zachęcam Was (jeżeli oczywiście macie tylko na to ochotę) do reklamowania swoich blogów :) Napiszcie kilka słów o swoim blogu, dlaczego warto go odwiedzić i podajcie adres. 


Cieszcie się Kochane wakacjami jak i ja się cieszę ;)


Komentarze