Zakupowy szał ;)


Hej! Dzisiaj zakupowy szał, wybrałam się z mamą na zakupy "po miniaturki na podróż" (moi rodzice lecą do Gruzji) ale na miniaturkach dla mamy się nie skończyło... znalazłam również kilka rzeczy dla siebie :) Zapraszam wobec tego na krótką prezentacje :)

W szale zakupowym odwiedziłyśmy przede wszystkim Rossmanna, w miniaturce można znaleźć tak praktycznie każdy kosmetyk, nawet miniaturowe pianki do golenia, nici do zębów, o szamponach, płynach i żelach pod prysznic nawet nie wspominając... (wiele miniaturek jest teraz w promocyjnych cenach).


Nowością (przynajmniej dla mnie) jest błyszczyk od Wibo 
z kwasem hialuronowy, powiększający usta.


Woda toaletowa it's Oriental Time bardzo przypadła mi do gustu :)

Nie powstrzymałam się przed kupnem Batiste tropical (suchy szampon o kokosowym zapachu),
aktualnie jest w promocji (zresztą nie tylko ten rodzaj) za jakieś 11 zł.


W Empiku zaopatrzyłam się w literaturę praktyczną ;) 
Przyda mi się podczas tworzenia kolejnych postów :) 

Kupiłam również gumki bez metalowych elementów (ok. 7 zł komplet)
Pojemnik na pędzle i spinki :)
Zainwestowałam również w nowe kredki do oczu :)


Cleanic - ciekawy dezodorant w formie chusteczek.
Plastry z woskiem, które będę testować.


Zajrzałam również do chińskiego marketu.
A tam matowe cienie i złote naklejki na paznokcie :)

Komentarze