Zapach idealny na lato.

Latem zdecydowanie wybieram owocowe zapachy! Myślę, że to ze względu na to, że wokół pełno soczystych owoców, żar leje się z nieba, a mi poziom optymizmu wzrasta na maxa :D






Chociaż za samą wokalistką (Nicki Minaj) nie przepadam, flakonik  wody perfumowanej nie przekonuje mnie do zakupu, a wręcz odstręcza to sam zapach jak najbardziej mnie uwiódł.

Nicki Minaj to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet.

Zapachy te tworzone są z myślą o osobach pełnych energii, zdecydowanych i pewnych siebie. Warto również wspomnieć o ekstrawaganckich flakonach przedstawiających popiersia piosenkarki

Piramida zapachowa:

- nuta głowy: brzoskwinia, cytryna, czerwone owoce
- nuty serca: magnolia, orchidea, Plumeria
- nuta podstawy: wanilia, fasola Tonka, piżmo

źródło: http://www.pachnidelko.pl/

Do mnie zdecydowanie przemawia ta owocowa nuta, zapach jest jednocześnie słodki i wyrazisty, bardzo kobiecy i radosny. To zapach tego rodzaju, który wywołuje uśmiech na twarzy i przywołuje pozytywne wspomnienie i emocje... Obawiam się tylko czy na dłuższą metę nie będzie troszkę męczący ale to się okaże z czasem w chwili obecnej jestem jak najbardziej na tak, dla mnie to idealny zapach na lato :)

Spryskiwacz tworzy rozproszoną, chłodzącą mgiełkę bardzo przyjemną szczególnie w upały! Pojemność to 236 ml, a opakowanie wykonane jest z twardego, przezroczystego plastiku, z dość stonowanym dizajnem bez szaleństw. Jeśli chodzi o trwałość oceniam ją pozytywnie.

Wodę kupiłam na promocji z drogerii natura za ok. 25 zł (standardowa cena to ok. 30 zł)

Komentarze