Mój ulubiony krem do rąk

Witam Was gorąco :) Tak sobie dziś pomyślałam, że może jesteście na etapie poszukiwania dobrego kremu do rąk, a ja akurat właśnie taki znalazłam dlatego dziś Wam o nim napiszę kilka słów. Zapraszam:)



Palmer`s, Shea Butter Formula, Concentrated Cream 
(Skoncentrowany krem do rąk z masłem shea)

Od producenta:

To unikalna formuła kremu na bazie masła shea, wzbogacona witaminą E. Ten odżywczy krem nadaje dłonią satynową miękkość i naturalny połysk. Eliminuje objawy suchości i zaczerwienienia, pozostawiając ją nawilżoną i elastyczną. Idealny do rąk, łokci, kolan, a także stóp.

Konsystencja i zapach:

Krem ma bardzo przyjemną, puszystą i gęstą konsystencję. Wchłania się szybko.


Zapach jest bardzo przyjemny i taki ciepły, który otula, ogrzewa idealny na zimny czas :) Ja wyobrażam sobie, że tak własnie pachnie masło shea :)
Ale jest dość charakterystyczny nie każdemu się spodoba więc warto powąchać, przed zakupem :)

 Skład:


Jak widzicie masło shea jest już na czwartym miejscu w składzie, po trzech bardzo fajnych, nawilżających substancjach, wodzie, Cetearyl Alcoholu (tworzy na skórę cienką warstwę, która utrudnia odparowywanie wody ze skóry, co powoduje, że staje się ona miękka i delikatną) i glicerynie (nawilża skórę).

Cena:

ok, 10 zł za 60 g.

Działanie: 

Krem ładnie odżywia i nawilża dłonie. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Zostawia na dłoniach delikatną warstewkę ale nie jest ona w żaden sposób niekomfortowa, daje swojego rodzaju ochronę przed utratą wilgoci. Myślę, że ten krem to dobry wybór na zimowe warunki pogodowe. 

Krem dobrze dba również o skórki przy paznokciach, odżywia je i nawilża dzięki temu wyglądają lepiej i mniej z nimi problemu.

Powiem Wam szczerze, że nigdy nie przepadałam za kremami do rąk ale ten mnie do siebie przekonał i naprawdę używam go z dużą przyjemnością. Polecam :)


Komentarze