DIY: Piernikowy peeling do ciała


Cześć Śnieżynki :) Ciekawa jestem czy jest ktoś, kto nie lubi zapachu pierników? Ja w każdym razie bardzo go lubię i stwierdziłam, że stworzę peeling właśnie o takim zapachu :) Zapraszam :)

Do sporządzenia mojego użyłam dosłownie czterech składników.
  • pół szklanki białego cukry
  • 1 łyżeczka przyprawy do pierników
  • pół łyżeczki sproszkowanego cynamonu
  • 10 pompek olejku do masażu Alterra

całość pomieszać i gotowe :)



Możecie zwiększyć ilość cukru (ja chciałam sobie zrobić porcje na raz), Możecie także użyć swojego ulubionego olejku np. kokosowego (myślę, że świetnie się sprawdzi, wiele razy już robiłam peeling z jego użyciem), migdałowego lub oliwy z oliwek.
Do peelingu możecie dodać również kakao, sproszkowany imbir, gałki muszkatołowej, soli morskiej, skórki pomarańczowej, olejek cytrynowy, pomarańczowy czy też cynamonowy, masła kakaowego lub shea :)


Moje wrażenia:

Uwielbiam domowe peelingi z dodatkiem oleju, dzięki niemu nie muszę już się używać balsamu po kąpieli, bo skóra już jest super nawilżona. Peeling używa się bardzo przyjemnie, świetnie pachnie, tak świątecznie :) I szczerze powiem, że nie znalazłam jeszcze tak dobrego zdzieraka w drogerii jakim jest właśnie domowy peeling. Zdecydowanie najbardziej lubię te na bazie cukru ale solne również są dobre. Jeżeli lubicie sporządzać kosmetyki w domu koniecznie zajrzyjcie TU.




Komentarze