Magia zapachów


Jakże miło jest wejść do pokoju, w którym już od progu otula nas piękny zapach. Szczególnie miło to uczynić w tych trudnych dla nas zimnych miesiącach.



Moim zdaniem w zimie kominek zapachowy, to rzecz niemal obowiązkowa. Wprost uwielbiam ładne zapachy, bardzo dobrze wpływają one na moje samopoczucie. Dziś opowiem Wam o kliku moich nowych nabytkach :)

Yankee Candle Wedding Day


cena: 9 zł

O zapachu:

"(...)Łzy szczęścia, wielkie wzruszenie i szczery śmiech – to wszystko zostało w zaczarowany sposób zamknięte w białym wosku Wedding Day, który (już delikatnie podgrzany) pachnie niezwykle dziewczęcą, bardzo wyjątkową i niewinną kompozycją składającą się na bukiet białych kwiatów i nuty szlachetnych, słodkich owoców."

Zapach jest subtelny, romantyczny, delikatny rzeczywiście wyczuwam w nim zapach kojarzący mi się z kwiatami z bukiety ślubnego.

(Tak, to mój bukiet ślubny, ja i moja świadkowa)

Yankee Candle - Autumn Night 


cena: 9 zł

O zapachu:

"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami."

Dziwne to jest, bo nie przepadam za zapachem lawendy, zapachów leśnych nie lubię, a sam zapach bardzo mi się podoba. Ten zapach kojarzy mi się z męskimi perfumami, a zapach męskich perfum z założenia powinien pozytywnie przemawiać do kobiet, nieprawdaż?


Yankee Candle - Luau Party





O zapachu:

"Przyłącz się do świętowania... Każdy dzień jest dobry na urządzenie festiwalu przy zapachu musującego szampana, pomarańczy, brzoskwini i lodów waniliowych."

Zapach jest słodziutki i taki bardzo optymistyczny, wesoły, tropikalny. Rzeczywiście może przynosić na myśl imprezę w egzotycznym klimacie. Zapach idealny dla wszystkich stęsknionych za latem. Wosk ten dostałam od mojej Kochanej Wieloletniej Przyjaciółki, która również prowadzi bloga (apricolla.blogspot.com).

Kringle Candles - Frosted Cranberry


cena: 12 zł

Zapach już w pudełeczku jest bardzo intensywny, ze słodką nutą. Istotnie kojarzy się z żurawiną.



Olejek zapachowy "Piżmo"


cena: 6,80 zł

Jest wspaniałym afrodyzjakiem i składnikiem wielu zapachów perfum. Dla mnie to taki leśno-morski zapach.

Olejek zapachowy "Kwiat pomarańczy"


cena: 6,80 zł

Posiada przyjemny, lekko-słodki i trwały zapach świeżych kwiatów pomarańczy neroli.


Olejek zapachowy "Magnolia"


cena: 6,80 zł

 Przyjemny, słodki aromat kojarzy się nieodłącznie z radością i beztroską letniej pory roku.


OLEJKI ETERYCZNE I ICH ZBAWIENNE DZIAŁANIE

www.aromaterapia.leczeniepro.pl


www.aromaterapia.leczeniepro.pl
Ostatnio nabyłam również olejek eteryczny - mandarynkowy, ma taki zapach jaki wydziela się podczas obierania mandarynek - boski, czasem używam go zamiast perfum <3



Jakie są Wasze ulubione zapachy do kominków?



Komentarze