Węgiel aktywny w pielęgnacji


Witajcie Kochane! Dziś słów klika o węglu aktywnym w pięlęgnacji, abstrachując od wewnętrznego stosowania.




Węgiel aktywny ma właściwości bakteriobójcze, oczyszczające, ściągające. Najzwyklejszy węgiel w pastylkach lub kapsułkach potrafi skutecznie oczyścić skórę, usunąć z niej nieczystości, nadmiar sebum i toksyny
Jest niezastąpiony w pielęgnacji skóry zanieczyszczonej, podatnej na trądzik. Węgiel oczyszcza również pory, to świetny środek wspomagający kurację przeciwtrądzikową, poprawia koloryt skóry.


Sposób przygotowania maseczki. 2-3 pastylki węgla aktywnego wrzuć do małej szklaneczki i dodaj łyżeczkę wody lub jogurtu.



Przy pierwszym użyciu zostawmy ją na twarzy przez 10-15 minut, za kolejnym razem możemy dobić do 45 minut. Pamiętajcie również aby przed pierwszym użyciem zrobić próbę uczuleniową!

Moje wrażenia: 

Po spłukaniu maski letnią wodą nie zauważam żadnego zaczerwienienia czy też niemiłego ściągnięcia skóry twarzy. Twarz jest oczyszczona, odświeżona, rozświetlona, miła w dotyku i mam wrażenie, że pory skórne nieco się zwężyły. Myślę, że będę do niej wracać :)


Węgiel aktywny sprawdza się również doskonale w naturalnym wybielaniu zębów - to jeden z niewielu składników, który nie szkodzi szkliwu. Aby przygotować domową pastę do zębów potrzebna ci będzie łyżka oleju kokosowego i dwie tabletki węgla leczniczego.
Świetnie usuwa przebarwienia po kawie czy herbacie.
Ja bez większego wydziwiania wysypałam zawartość jednej kapsułki na szczoteczkę z nałożoną wcześniej pastą do zębów.

Moje wrażenia:

Po pierwsze węgiel aktywny nie ma jakiegoś niemiłego posmaku jakiego można by się spodziewać, jest raczej neutralny w smaku. Po drugie rzeczywiście bardzo ładnie oczyścił zęby, aż żałuję że nie zrobiłam zdjęcia przed i po. Zęby są idealnie gładnie przy dotknięciu ich językiem. Polecam wypróbować, ja będę wracać na pewno do tego sposobu. '

Węgiel aktywny możemy także użyć do sporządzenia domowego tuszu do rzęs! >KLIK<




źródła: http://www.poradnikzdrowie.pl/, http://mademoiselleevebloguje.blogspot.com/, kosmeter.pl

Komentarze