India, OLEJ KONOPNY CANNABIS OIL tłoczony na zimno


Jak wiecie bardzo lubię stosować w pielęgnacji oleje. Z wielką ciekawością i najczęściej przyjemnością testuje kolejne olejki. Już dawno chciałam wypróbować olejek konopny ze względu na to iż słyszałam o jego rewelacyjnych właściwościach nawilżających...


Olej konopny to bogactwo NNKT (Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe), oraz kwasów nasyconych. Poza tym olej z konopi zawiera witaminy A, D, E, K i minerały, które wzmagają jego właściwości lecznicze i pielęgnacyjne. Ze względu na to, iż skład oleju konopnego jest zbliżony pod względem chemicznym do produkowanego przez ludzką skórę tłuszczu, poprawia gospodarkę lipidami, łagodzi zmiany skórne i nie czopuje ujść gruczołów łojowych. Szczególnie polecany dla skóry z trądzikiem, skóry z zapaleniem oraz cery dojrzałej. Olej z konopi znakomicie działa na wyrównywanie kolorytu skóry. Można stosować go zamiast kremów, szczególnie z racji jego właściwości regeneracyjnych, jako krem na noc.


Moje wrażenia:

W konsystencji i zapachu olejek ten przypomina mi olej z wiesiołka. Nie jest, to rzadki, a raczej taki treściwy, wydajny olejek, o dość neutralnym zapachu. Cena za takie malutkie opakowanie to 4,99 zł stacjonarnie, w Internecie widziałam za równe 4 zł. Stosuję go zewnętrznie dlatego właśnie o takim działaniu będę pisać. Bardzo ładnie nawilża skórę (używam go na twarz i pod oczy), jest uważany za jeden z najlepiej nawilżających olei. Chroni skórę przed nadmierną utratą wilgoci, Nie zauważyłam aby zatykał pory skórne, wręcz przeciwnie ma regulować wydzielanie sebum. Ładnie się wchłania ale niebłyskawicznie dlatego preferuję stosować go na noc. Skóra po zastosowaniu oleju jest widocznie w lepszej kondycji, miła w dotyku, wyraźnie nawilżona i odżywiona. Podobno działa odmładzająco, to zweryfikuje czas ;) Podsumować jestem z niego zadowolona, jest to zdecydowanie warty do wypróbowania olejek, który sprawdzi się praktycznie na każdym typie skóry. Myślę, że nie jest to mój ostatni zakup z tej firmy, ponieważ oferuje ona całą gamę kosmetyków z olejkiem konopnym, (a znalazłam przypadkiem ich sklep stacjonarny w Rzeszowie).






źródło: https://sun.sklep.pl, http://wieczniemloda.com/

Komentarze