Makijażowy mix - oczy


Cześć Dziewczyny! Dziś kilka propozycji makijażu oczu. Przyznam szczerze, że w moim makijażu najbardziej skupiam się na oczach. Lubię stawiać na nie najmocniejszy akcent...

Jeżeli chodzi o makijaż, to wciąż się uczę. Nie chodziłam nigdy na profesjonalne szkolenia, jestem samoukiem Internetowym. Zrobienie makijażu oczu, który przynajmniej mi się podoba (chociaż mam też sygnały z otoczenia, że nie jest źle) nie sprawia mi już większego problemu. Kolejne schody pojawiają się przy chęci sfotografowania takiego makijażu (tym bardziej, gdy nie posiada się zadowalającego sprzętu). Samo ustawienie się do takiego zdjęcia jest sporym wyczynem. Ale warto próbować, bo choć aparat często zmienia kolory cieni, i prześwietla pewne elementy (a bez lampy nie widać wiele), to i tak pozwala się nam rozwijać, zauważyć popełnione błędy. Na wszystkich zdjęciach brwi są prześwietlone, bardziej wyraziste są na żywo. Ogólnie nie jest to jeszcze ziszczenie moich chęci prezentacji makijażu ale robię co mogę i umie :). Piszcie śmiało, który makijaż najbardziej przypadł Wam do gustu. Może w jakiś sposób Was zainspiruję :)

#1



#2



#3



#4



#5






Komentarze