Pierwsza przygoda ze stempelkami do zdobienia paznokci


Na zakup stempelków do zdobienia paznokci miałam już ochotę bardzo długo. Najpierw były one dostępne tylko w Internecie, a ja w Internecie bardzo rzadko cokolwiek kupuję (lubię coś dotknąć przed zakupem)...



Później widziałam je na stoisku z gadżetami do paznokci ale w dość dużej cenie, aż zobaczyłam zestaw do stempelków w "Chińczyku" za całe 6 zł ;D



Blaszka zabezpieczona jest cieniutką folią (stąd widoczne na niej bąbelki).

Jak wygląda takie stempelkowanie możecie zobaczyć na filmiku poniżej:








Czy łatwo jest zrobić takie zdobienia? Na pewno wymaga to pewnej wprawy i kilku podejść.
Nie każdy lakier chce się odbić... Nie wszystko wychodzi idealnie. Gdy wzorek wyschnie należy pamiętać aby zabezpieczyć go topcoatem. Myślę, że jest to dopiero początek mojej przygody ze stempelkami z wkrótce pojawią się u mnie kolejne blaszki... Bardzo podoba mi się delikatność tych wzorków, których nie sposób (przynajmniej w moim przypadku) narysować od ręki...



Komentarze