Korund szlachetny - mikrodermabrazja


Dziś o moim ostatnim odkryciu pielęgnacyjnym czyli korundzie szlachetnym, na który trafiłam zupełnie przypadkiem. Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie spisał, to zapraszam Was do lektury!



Zacznijmy od tego czym właściwie jest korund szlachetny. Korund to minerał będący tlenkiem glinu. Odmianą korundu jest czerwony rubin i niebieski szafir. Mikrodermabrazja to nieinwazyjny zabieg złuszczania naskórka.

Opis produktu:


Mikrodermabrazja z użyciem korundu szlachetnego ma pomóc nam w pozbyciu się blizn (także potrądzikowych), przebarwień, łojotoku, zaskórników, rozszerzonych porów, cellulitu i rozstępów, a nawet zmarszczek.
Dzięki temu peelingowi z powodzeniem pozbędziemy się również suchych skórek na twarzy. Peeling mechaniczny pobudza mikro-krążenie skórne i dotlenia skórę. Wyrównuje się koloryt skóry. Skóra staje się bardziej elastyczna i gładsza. Efektem regularnego stosowania peelingów na bazie korundu jest pogrubienie się warstw żywych komórek skóry, cieńsza natomiast staje się warstwa rogowa (warstwa komórek obumarłych).


Producent, skład i przeciwwskazania:



Moje wrażenia: 

Sproszkowany korund szlachetny wyglądam przypomina sól drobnoziarnistą jest bezzapachowy.


Niewielką ilość korundu szlachetnego wymieszałam z żelem do mycia twarzy. Buzię najpierw zmoczyłam wodą, następnie nałożyłam mieszankę. Uczucie produktu na skórze przypomina drobniutko zmielony piasek. Peeling wykonujemy delikatnymi, okrężnymi ruchami. Zmywamy letnią wodą. Dobrze po takim peelingu nawilżyć twarz. Oczyszczanie twarz za pomocą korundu szlachetnego jest bardzo skuteczne i dokładne.W żaden sposób nie podrażnił skóry twarzy. Skóra już po pierwszym użyciu jest wyraźnie gładsza i delikatniejsza w dotyku, a także odświeżona. Pory są wyraźnie zwężone, a zaskórników jest coraz mniej.  Pozbywamy się obumarłego naskórka i pomagamy odbudować się zdrowej skórze. Aplikowanie po tym zabiegu produkty mają możliwość wchłonięcia się głębiej. Mikrodermabrazję optymalne można wykonywać raz  lub dwa razy w tygodniu. Korund szlachetny jest bardzo wydajny. Przy jednym użyciu znika go na prawdę nie wiele. Obecnie stosowałam go głównie dla oczyszczania twarzy do ciała wybieram mój ulubiony peeling cukrowo - kawowy. Cena, którą ja zapłaciłam, to 10,50 zł za 200 g. 





Komentarze